“Ikke fornøyd”

Egon Lillehammer
Vurdert som nr. 4 av 4 Smått og godt i Lillehammer
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: I kvernhuset fra 1863 finner du restaurant Egon. En uformell restaurant hvor alle vil trives. Her finner du noe for enhver smak. Med halvannen meter tykke gråsteinsmurer, solide bjelkelag, kvernsteiner og redskaper fra mølledriftens dager kan du oppleve en helt spesiell atmosfære. Her kan du sitte skjermet i lune kroker og på spennende mellomplan og beundre interiøret og bygningens historie. Sommertid kan du sitte i vår uterestaurant Møllebrønnen og innta et måltid i susen fra Mesna-elva! Egon har også egne hjemmesider hvor du kan se nærmere på menyen.
Anmeldt 2. august 2020

Stoppet på egon for å spise et godt måltid, dette ble det altså ikke. Vi måtte vente på maten i over 1 time. Når maten kom var den kaldt og tilbudet som hjelp var å lage ny, vi takket ja til ny mat, men tok ikke lang tid før de kom tilbake med samme maten bare litt oppvarmet. Ikke fornøyd med opplevelsen med tanke på hvor dyrt maten er hær. Egon Lillehammer, step up the game.

Dato for besøk: august 2020
Takk, laarsenn

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Ventet en halv time på å få bord, men det var det absolutt verdt. God plass mellom gjestene, ingen trengsel. Maten og betjeningen var fantastisk. Spiste grillsharing. Anbefales!!

1  Takk, NarvN
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

For trangt mellom bordene med tanke på smittevern. Barnepizzaen druknet i oregano og maten til de voksne var under middels. Klønete bordtildeling med dårlig oversikt av ansatte når det var mye folk, brukte alt for lang tid på å tildele bord. Søppel og oppvask hadde hopet seg opp, synes godt fra der man bestiller mat. Krysser fingre for at det var mer hygienisk der maten ble tilberedt! Takk for oss, kommer ikke hit mer.

1  Takk, 432kristinf
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale , noe treg servering som tok ca 1 time fra bestilling , var 3 voksne og 5 barn , fin barnemeny og grill shering menyen var god , husk og bestille bord , lang kø

1  Takk, arild h
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Når en bestiller pizza med et vist innhold så tror man at det blir servert. Det stemmer ikke, kokken finner noen rester av Taco og annet og har på en litt dårlig stekt deig. Corona vask på døråpner som alle inkl kelner tok på var mistenkelig dårlig. Håper jeg ikke er blitt smittet her.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 299Olsen

Reisende som så på Egon Lillehammer, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Egon Lillehammer? Del dine erfaringer!