“Lunch”

Egon Lillehammer
Vurdert som nr. 4 av 6 Smått og godt i Lillehammer
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: I kvernhuset fra 1863 finner du restaurant Egon. En uformell restaurant hvor alle vil trives. Her finner du noe for enhver smak. Med halvannen meter tykke gråsteinsmurer, solide bjelkelag, kvernsteiner og redskaper fra mølledriftens dager kan du oppleve en helt spesiell atmosfære. Her kan du sitte skjermet i lune kroker og på spennende mellomplan og beundre interiøret og bygningens historie. Sommertid kan du sitte i vår uterestaurant Møllebrønnen og innta et måltid i susen fra Mesna-elva! Egon har også egne hjemmesider hvor du kan se nærmere på menyen.
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Servicen var dårlig! Vi bestilte english breakfast og Club sandwich. Spurte etter ekstra ekstra egg/bacon/bønner, dette var helt umulig å få til. Når maten kom, var det derimot med en focaccia på siden. Det hadde ikke vi bestilt, men garantert måtte betale for. Jeg spurte etter ketchup til friesen min, det hadde de ikke! Helt utrolig! Prislapp for de to rettene og to brus var 596kr! Absolutt ikke verdt pengene.

Takk, annebP99MB

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste lunsj med familien her, hyggelig betjening og god mat. Fikk også sitte ved et vindu med utsikt over elven.

Takk, Sibirkatt79
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Egon er Egon. Man vet hva man får. Egon Lillehammer er kanskje den beste restauranten i denne kjeden jeg har besøkt. Maten er vellaget og varm. Kanskje litt stiv pris, men vi er jo i Norge. Betjeningen er hyggelig. Uteplassen ved Mesnaelven er koselig.

2  Takk, Ruen13
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Litt styr med å få bord, men fikk til slutt et bord ute på nederste nivå. Kunne vært mer hyggelig der, bar preg av å være slitt og utdatert der. Bestilte via QR kode og fikk mat til normal tid. Litt uinteressert og ikke spesielt imøtekommende servitører. Maten var helt gjennomsnittlig og man føler at man betaler mye for noe som ikke er helt verdt det.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kevinmK5174BG
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig lunsj,store porsjoner. Veldig koselig plass. Her vil jeg gjerne komme tilbake. Personalet var veldig hyggelige.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Gry65

Reisende som så på Egon Lillehammer, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Egon Lillehammer? Del dine erfaringer!