“Beste pizza i byen”
Anmeldelse av Little Eataly - STENGT

Little Eataly
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, koselig lokale med italiensk atmosfære. Om du har lyst til å drømme deg bort litt til Italia, så vil jeg absolutt anbefale stedet, mens du tar en pause fra shoppingen.

Takk, wanjamathilde

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Veldig god italiensk pizza med herlig bunn og topping. Vi hadde valgt sesongens pizza (kylling og bacon) som var fantastisk.

1  Takk, MauriceAG
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

For lite skinke på pizzaen.
Spist mye «italiensk» pizza og den enkle med skinke og sopp (capricossa) er målestokken for å sammenligne pizzarestauranter for min del.
Den hadde god smak i debutene man fikk litt av alt, men som sagt for lite fyll.
Økt fyllet med 10-20.gram så begynner det å likne noe bra.

Takk, John Petter F
adelina1989, Chef på Little Eataly, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Hei! Vi er veldig lei for at du opplev det. Har du tatt en bilde av pizzaen din? Vi pleier å bruke standard mengder pga selskapsregler. Vi pleier også å spørre alle om de vil ha sjampinjong, løk, oliver eller artisjokk på fordi vi vet at Capricciosa er en forbedret versjon av skinke pizzaen. Vi håper at du kommer tilbake og viser oss en bilde slik at vi kan se hvor kan vi gjøre bedre og tilby deg en god pizza. Spør oss gjerne om noe ekstra eller om du vil ha en capricciosa istedenfor bare ost og skinke. Takk for beskjed.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

En skikkelig, skikkelig god italiensk pizza. Nydelig mat. Imidlertid ingen stor restaurantopplevelse da stedet er midt i et kjøpesenter. Perfekt for småbarnsfamilier og andre pizzaelskere!

Takk, Tretling

Tusen takk for besøket! :)

Anmeldt 13. juli 2021

Jeg viser got går dit spise bra hyppe med alte funne ikke nå kankje klare yndslung jeg fra mor kekegår

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, 886mildrida