“Vårt stamsted”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27 august 2017 via mobile enheter

Vårt stamsted når vi er i Lillehammer.
Det er ikke verdens beste men hyggelige folk, god mat og trivelig atmosfære .
Denne gangen spiste vi entrecôte og den var god.

Takk, Rolf H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 23 august 2017

Spesiell og trivelig atmosfære. Hyggelig betjening. Litt mye burgere på menyen nå i forhold til tidligere sesonger, men et besøk på Nikkers er et must for oss når vi besøker Lillehammer.

Takk, anncni
Anmeldt 16 august 2017

Veldig koselig restaurant med trivelig betjening. Kan sitte ute på begge sider av restauranten. Varmelamper på den delen som vender mot elva. Spiste en cæsarsalat som var helt ok. Menyen var ellers rikholdig. Tar gjerne en tur tilbake dit.

Takk, Lisrik
Anmeldt 15 august 2017 via mobile enheter

Vi spiste lunsj på Nikkers. Siden vi har barn med eggallergi sier vi alltid fra. Viste seg at allergenopplysningene i barnemenyen ikke var oppdatert og at hamburgeren inneholdt egg. Sa at da burde de oppdatere menyene sine fikk jeg til svar at det burde de og at de hadde hatt et par episoder tidligere. Har de hørt om kulepenn?!?! Det hadde tatt dem ti minutter å skrive dette for hånd i menyene. Stedet får slakt av meg pga denne slappe holdningen til matallergi. Skjønner de ikke at det kan stå om liv???

Takk, Gullet1
Svar fra ledelsen:Besvart 1 september 2017

Hei

Her har vi brustet helt i våre interne rutiner og det er tydelig at internkommunikasjonen heller ikke har fungert.
Vi tar allergener veldig seriøst og var sikre på at alt var oppdatert korrekt ved seneste menybytte. Vi beklager på det sterkeste at ikke denne forandringen var notert ned.
Vi har nå korrigert feilen og fjernet de barnehefter/tegneblokker som ikke innehold allergener samt oppdatert menyen.
Vi håper at vi får mulighet for å ta dere imot ved en senere anledning for å prøve å rette opp inntrykket.

Anmeldt 11 august 2017

Trivelig restaurant, med fin uteservering hvor bare et lite hjørne var reservert røykere slik at også vi som ikke liker røyk kunne sitte ute i sola. God mat og stort pluss for søtpotetfries!

Takk, Anne Berit G

Reisende som så på Nikkers, så også på

Har du vært i Nikkers? Del dine erfaringer!