“Fantastisk god mat! ”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Super-nydelig mat og hyggelige og blide ansatte. Bestilte en treretters jule-meny, og det var virkelig en fortreffelig opplevelse. Fantastisk god mat til en hyggelig pris! Anbefales!!!

Takk, FTG72

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Mye god drikke. Ok meny og bra service. Intim plass hvor man kan ha det hyggelig. Anbefales for en kjapp matbit

Takk, mariust168
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Innom for en vaffel og kaffe. God kaffe og enorme vaffelplater. Savnet brunost til vaflene (vi var tross alt i Gudbrandsdalen).

2  Takk, Junsch
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Stedet har både sportsbar og spisested. Røff og intim stil. Preget av ski og kongehus.
Ganske beskjeden meny men det de serverer er nydelig.
Elgburger med søtpotet-sikker vinner

Takk, christiankarsthodne
Anmeldt 1. september 2018

Vi bestilte viltgryte til 4 personer, og det var rikelig med saus i gryta, men kjøtt og grønnsaker var det svært lite av. Det var også rikelig med potetmos ved siden av, men den hadde omtrent samme konsistens som viltsausen, og den var dessuten totalt smakløs. Sannsynligvis fordi den hadde blitt vannet ut, og da mener jeg bokstavelig talt vannet ut. Det forklarer nok også den flytende konsistensen.
6 små biter med kjøtt var alt vi klarte å fiske ut av gryta, og dette skulle da fordeles på 4 voksne mennesker! Det endte med at jeg selv ble sittende igjen med kun saus, og et par gulrotbiter.
Til 245 kr. pr. person er dette rett og slett en skam, og etter å ha jobbet som kokk selv i mange år, skjønner jeg ikke hvordan noen med respekt for sitt yrke kan sende ut noe slikt?
En pølse med grovt brød på nærmeste bensinstasjon hadde faktisk vært et bedre valg - til en sjettedel av prisen - og den hadde både smakt bedre, og gitt mer næring. Jeg kan ikke si at servicen var noe særlig heller, så skuffelsen var total, og jeg kommer definitivt ikke tilbake hit.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Ketil_M_67
Mmyhre, Daglig leder på Nikkers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Hei Ketil.
Syns det er skikkelig leit å høre at dere har hatt en slik opplevelse her hos oss. At dere har fått kun saus i viltgryten her skal selvfølgelig ikke skje. Vi pleier å være ganske stolte av det vi leverer ut fra kjøkkenet her, men dette er under enhver kritikk. Jeg vil på vegne av hele Nikkers beklage på det sterkeste. Hvis du tar kontakt med meg på min epost, morten@nikkers.no, så skal vi selvfølgelig kompensere dere for måltidet dere hadde her hos oss.

Jeg setter pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding, og vi skal gjøre vårt ytterste for å forhindre at noe lignende skjer igjen.

Morten Myhre

Reisende som så på Nikkers, så også på

Har du vært i Nikkers? Del dine erfaringer!