“Koselig sted, middels mat”
Anmeldelse av Nikkers

Nikkers
Vurdert som nr. 7 av 64 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. januar 2019

Koselig atmosfære, men ikke et sted du drar for maten (med mindre du vil ha vaffel, den er god). Maten er på det meste middels. Fint på uteserveringen om sommeren. Typisk sted du kan ta med gjester som besøker Lillehammer, men da for plasseringen/omgivelsene og ikke for matopplevelsen. Passer best for en øl eller kaffe og vaffel.

Takk, Linnx

Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte 3-retters nyttårsmeny. Alle rettene var meget gode. Servicen utrolig bra! Og et meget hyggelig sted med fyr i peisen og mange mennesker. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, tomhannestad
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Hadde en liten tur for å ta en øl med venner gikk inn på Nikkers fikk en øl med beskjed om å gå inn til naboen da vi var litt mange og tror du fan ikke vi måtte inn på en fotball pub trodde ikke det var mulig, så dette er mitt siste besøk her og kommer ikke til å anbefale andre av mine 978 venner å reise til Lillehammer

1  Takk, abY5401KV
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Koselig sted, hyggelig betjening og veldig god stemning. Ute snør det og inne er det fyr i peisen og julestemning.

1  Takk, ElisabethMyrvang
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Stemningsfull plass med artig innredning. Populært sted for alle måltider og drikke i uformelle omgivelser.

1  Takk, TomR69

Reisende som så på Nikkers, så også på

Har du vært i Nikkers? Del dine erfaringer!