“Koselig og bra ”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Brun sportspub med flinke bartendere, og nydelig uteplass bak med utsikt til elva. Sender kamper hvis man er interessert i det, men kan også besøkes for å kun ta en drink og nyte byen.

Takk, anekirkeng

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Kom inn på jakt etter mat. Bord og service uten ventetid. Blid betjening i et koselig barlokale. Maten kom og smakte over all forventning. Samboerens hamburger var saftig og hadde mye god smak. Min kyllingsandwich var frisk og rikelig nok til å mette! Kan anbefales!

1  Takk, Mumiemamma
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted. Gode stoler inne og litt harde plaststoler ute. Hyggelig folk. Spiste en god panna cotta. Drinken var veldig god.

Takk, vilden2014
Anmeldt 2. juli 2020

Skulle spise lunsj med familien. Satte oss ned på uteserveringen og bestilte mat og drikke. Da vi kom var det kun vårt bord + et til som var i bruk. Bordene var satt såpass tett at vi antok at kun annenhvert bord skulle benyttes.
Etter ca 40 min var annenhvert bord fullt opp. Så Begynte de å fylle opp resten av bordene og sette folk rygg mot rygg. Vi kommenterte da til sevitør om dette var "innenfor" smitte regler . Servitør sa nei og flyttet dem til et bord på motsatt side av vårt. Like tett på. Fremdeles rygg mot rygg. 5 min etter kom det enda 2 til som ble plassert på det første bordet som vi kommenterte først. Vi snakket da med en mannlig servitør som ikke tok oss på alvor om at dette ikke var trygg bordplassering.

Vi ba da om bokser til maten så vi kunne spise den et annet sted. Vi kommer for øvrig aldri tilbake dit.

På andre restauranter vi har besøkt de siste månedene har vi opplevd mye større fokus på smittevern enn det vi opplevde på Nikkers. Dårligere kundebehandling har vi aldri opplevd.

Takk, 19KBO
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Vi var 12 personer og en barnevogn som kom uanmeldt. Personalet jobbet fantastisk og profesjonelt og ordnet for oss. Jeg tok soppsuppe, men jeg tror i sum vi smakte på det meste og vi var fornøyde.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, steinolavr

Reisende som så på Nikkers, så også på

Har du vært i Nikkers? Del dine erfaringer!