“Kald mat, små porsjoner”
Anmeldelse av Nikkers

Nikkers
Vurdert som nr. 6 av 60 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 2. oktober 2020

Tidligere veldig fornøyd. Nå: Smittevernreglene ble ikke opprettholdt. Fikk servert kald mat. Liten porsjon.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, solveig2016a

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

God mat, passe porsjoner både for voksne og barn. Gode drikkeanbefalinger til maten. Hyggelig opplevelse. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, O5691VXmarier
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte blåskjell og viltgryte. Maten kom kjapt og smakte veldig godt! Svært få tilstedet når vi var her og deilig å sitte ute på baksiden av lokalet

Dato for besøk: august 2020
Takk, jensfredrikn
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Rask servering og smakfull mat. Kan anbefales både som mat og vannhull. Var der med kjæreste og barn.

Takk, MortenLand
Anmeldt 27. juli 2020

Man må stå i kø ved disken for å bestille og betale, noe som er både lavt servicenivå og smittefarlig. Bordene på uteserveringen står for tett, så man har mindre enn 1 meter til personen ved nabobordet, da man sitter tett "rygg mot rygg". Hvorfor de på død og liv må spille musikk på uteserveringen er også en gåte. La oss høre elva!
Det tok lovlig lang tid å få servert, men da maten kom smakte den godt.

Takk, jabibro

Reisende som så på Nikkers, så også på

Har du vært i Nikkers? Del dine erfaringer!