“Hold dere borte om dere skal ha god mat”
Anmeldelse av Nikkers

Nikkers
Vurdert som nr. 6 av 60 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Gå heller på HEIM. Gourmet pub.

God fotball pub men det er det eneste. Fikk burger som sikkert hadde stått i 20 min , fikk ny som da hva rå kjøttdeig. Å dette skal dem ha o er 200 kr for.....

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, fagerheim

Anmeldt 2. oktober 2020

Tidligere veldig fornøyd. Nå: Smittevernreglene ble ikke opprettholdt. Fikk servert kald mat. Liten porsjon.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, solveig2016a
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

God mat, passe porsjoner både for voksne og barn. Gode drikkeanbefalinger til maten. Hyggelig opplevelse. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, O5691VXmarier
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte blåskjell og viltgryte. Maten kom kjapt og smakte veldig godt! Svært få tilstedet når vi var her og deilig å sitte ute på baksiden av lokalet

Dato for besøk: august 2020
Takk, jensfredrikn
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Rask servering og smakfull mat. Kan anbefales både som mat og vannhull. Var der med kjæreste og barn.

Takk, MortenLand

Reisende som så på Nikkers, så også på

Har du vært i Nikkers? Del dine erfaringer!