“Treg servering”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte et rekesmørbrød og en Nikkers burger. Maten tilsvarte kvaliteten på McDonalds og serveringen tok nesten en time

Takk, 649jonh

Anmeldt 5. juli 2021

Å bestille med QR koder er sikkert OK når det virker. Det gjorde det ikke for vår del, så etter å ha henvend oss i baren fikk en meny kopiert på et ark. Måtte så tilbake til disken for å bestille og betale før drikken kom på bordet. Mange ledige bord da vi var der, og vi registrerte at 2 par gikk etter å tydeligvis hatt problemer med QRbestillingen. Burde vært fanget opp av betjeningen slik at de kunne fått hjelp. Ordinær kvalitet på maten, men minus på kyllingen som var tørr. Måtte hente krydder selv.Juiceboksen hadde best før dato som var over en måned gammel. I forhold til antall gjester burde personalet vært mer på "hugget". Forventet mer på et spisested i denne prisklassen

1  Takk, kremly
Anmeldt 27. juni 2021

Dårlig service, overpriset, tørr og lite smakfull mat. Skuffende opplevelse både når det gjelder mat og atmosfære. Av 5 personer fikk 2 på vårt bord servert noe annet enn det som var bestilt, og når dette ble gitt beskjed om til betjeningen var de mer opptatt av å forklare det bort med dårlige unnskyldninger istedenfor å beklage og gjøre opp for seg. Bestilte 2 vanlig burgere, 2 elgburgere og 1 kyllingsandwich: de vanlige burgerne var tørre og smakløse, elgburgeren var nesten ikke stekt og kyllingsandwichen besto av en tørr brødskive, enda tørrere kylling og noen salatblader - ingen dressing. Kan sikkert fungere for en utepils på terrassen, men anbefales absolutt ikke som spisested.

Takk, Kristine M
Anmeldt 27. juni 2021

Kanskje den værste restaurantopplevelsen jeg har hatt. Var en gjeng på 5 som skulle spise middag. Fikk servert rå, smakløse burgere som var kalde og slappe og en kyllingsandwich som besto av et tørt stykke brød med kald, tørr kylling. Dette til en pris man forventer mye mer av. Ikke bare maten var forferdelig. Servicen var og utrolig dårlig. Servitørene virket generelt brydd og hadde en nedlatende holdning. To av oss fikk og servert feil mat, noe som i utgangspunktet er greit og kan skje de beste, men måten de håndterte det på var utrolig dårlig. Isteden for å beklage begynte servitøren som jeg antar var en slags «hovmester» å argumentere med at den vi fikk kostet mer og at vi dermed burde være fornøyde. Alt i alt en utrolig dårlig opplevelse, anbefales på ingen. Synd å kaste bort en så bra plassering på noe så dårlig.

Takk, Mobile722870
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

199 kroner for reskesmørbrød med 25 slappe reker av billigste sort fra lake er altfor dyrt og dårlig. 50 minutter å vente på maten.

Takk, Per Kristian N

Reisende som så på Nikkers, så også på

Har du vært i Nikkers? Del dine erfaringer!