“Dårlig”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Bestilte to retter, og fikk burger servert 10 minutter før kyllingsandwich. Burgeren var tørr og kjedelig. Kyllingsandwichen hadd blitt kald, lite smak også på denne retten. Ekstremt overpriset, og en veldig dårlig opplevelse.

Takk, Go20164696766

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende sted. Deilig å se at det eksisterer i beste velgående, 12 år etter at vi flyttet fra Lillehammer. Litt å gå på, på service og betjening men godt utvalg og drikke

1  Takk, toneir_na
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Bestillte en porsjon med fisk (lysing) og en entrecote. Fisken var tørr og var for lite saltet.Ellers var det litt lite, men helt greit.Entrecoten var god, men pga at man måtte bestille via QR kode, hadde man ingen mulighet til å velge en annen type potet, saus, stekegrad på kjøttet osv.

Takk, uheldiggris2020
Anmeldt 23. juli 2021

Vi hadde egentlig tenkt å sitte ute i skyggen på andre siden av gaten, men alle egnede bord var opptatte. Inne var det lett å finne et ledig bord.

Følget bestilte en Nikkers-burger (som vanlig), mens jeg selv prøvde meg på Entrecote (kalv?) servert med bakte småpoteter, asparges og gulrotpure.
Burgeren så ut til å gå ned på høykant, og entrecoten som var grillet medium var mør og fin.

Til dessert ble jeg servert skjokolademousse som viste seg å være toppet med saus, jordbær og en kule is.
Følget prøvde seg på pannacotta - som også hadde ferske bær og is.

Maten var god og alle var fornøyde.

På en sommerdag i Lillehammer med mange turister, ville det ha vært en god idé å hatt en person som viste gjester til ledige bord. Slik det var, ville mange gjester gjennom restauranten for å se om det var ledige bord på verandaen mot elven, noe som skapte forstyrrelser for oss og andre gjester som satt inne.

Jeg liker kontaktfri bestilling av mat, men appen viste menyen med lys grå skrift på mørk grå bakgrunn. Det er ikke spesielt tilgjengelig. Uten briller klarte jeg bare å se overskriftene.

Det var litt trangt ved baren, fordi både servitører, gjester som leter etter bord, og gjester som ikke kan bestille kontaktløst samler seg der.

Jeg gir "svært bra" i score på service, fordi service var helt som forventet, men kjøkkenet får ekstra poeng fordi de må ha jobbet som helter for å få ut bestillinger - vi ventet ikke lenge på maten.

Men oppsummert: Et hyggelig måltid i hyggelige omgivelser.

1  Takk, sorbybryggetravels
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Lite motiverte servitører. Måtte purre for å få vasket bordet fra forrige gjest.
Bestilte øl fra fat. Tamt og dødt øl, mistenker dårlig/feil vasket glass.
Bestilte kyllingsandwich; Helt ordinær.
I utgangspunktet et hyggelig sted med potensiale.

Takk, 85nilsk

Reisende som så på Nikkers, så også på

Har du vært i Nikkers? Del dine erfaringer!