“Barbesøk”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021

Reåpning av pub/restaurant for en uke siden. Stort establishment. 3 etasjer, tidligere sportsbar i ny bekledning. Treffer et bredere publikum. Hyggelig betjening. Absolutt verdt et besøk... Igjen og igjen.

1  Takk, Vigdis2013

Anmeldt 9. august 2021

Flott plass i gåtagoe burgere godt drikke midt i sola. Hyggelig betjening. Gode korona tiltak bra sanitæranlegg Her kan vi komme igjen

1  Takk, Compass403717
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Heldigvis er det sjelden man opplever så dårlig service…. Å bestille er tungvint på en app. Så fikk jeg kald mat. Etter å ha klaget kom det omsider en ny tallerken med varm mat (uten beklagelser!), men da var det feil tilbehør. Jeg sa fra om det også, men det tok ti minutter å få laget søtpotetchips. Varm mat uten tilbehøret jeg hadde bestilt eller vente og la maten bli kald? Jeg spiste først kyllingen. Da chipsene kom var det med et kort ‘beklager’. Ingen tilbud om en is eller kaffe eller noe som plaster på såret. Huff! Ligg unna.

Takk, FrodeM_13
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Bestilte to retter, og fikk burger servert 10 minutter før kyllingsandwich. Burgeren var tørr og kjedelig. Kyllingsandwichen hadd blitt kald, lite smak også på denne retten. Ekstremt overpriset, og en veldig dårlig opplevelse.

Takk, Go20164696766
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende sted. Deilig å se at det eksisterer i beste velgående, 12 år etter at vi flyttet fra Lillehammer. Litt å gå på, på service og betjening men godt utvalg og drikke

1  Takk, toneir_na

Reisende som så på Nikkers, så også på

Har du vært i Nikkers? Del dine erfaringer!