“Bra burger, å fin lokasjon :-)”
Anmeldelse av Nikkers

Nikkers
Vurdert som nr. 7 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. august 2021

Satt i utedelen mot elven. Takk og vegger på di denne uteserveringen da regnet satt inn. Bra service og god mat.

Takk, Jarle E

Anmeldt 11. august 2021

Veldig hyggelige bartendere! Pernille og Preben ga god service! God stemming og oppvartning! Anbefales å ta turen :)

5  Takk, 624aurorat
Anmeldt 11. august 2021

Reåpning av pub/restaurant for en uke siden. Stort establishment. 3 etasjer, tidligere sportsbar i ny bekledning. Treffer et bredere publikum. Hyggelig betjening. Absolutt verdt et besøk... Igjen og igjen.

1  Takk, Vigdis2013
Anmeldt 9. august 2021

Flott plass i gåtagoe burgere godt drikke midt i sola. Hyggelig betjening. Gode korona tiltak bra sanitæranlegg Her kan vi komme igjen

1  Takk, Compass403717
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Heldigvis er det sjelden man opplever så dårlig service…. Å bestille er tungvint på en app. Så fikk jeg kald mat. Etter å ha klaget kom det omsider en ny tallerken med varm mat (uten beklagelser!), men da var det feil tilbehør. Jeg sa fra om det også, men det tok ti minutter å få laget søtpotetchips. Varm mat uten tilbehøret jeg hadde bestilt eller vente og la maten bli kald? Jeg spiste først kyllingen. Da chipsene kom var det med et kort ‘beklager’. Ingen tilbud om en is eller kaffe eller noe som plaster på såret. Huff! Ligg unna.

Takk, FrodeM_13

Reisende som så på Nikkers, så også på

Har du vært i Nikkers? Del dine erfaringer!