“Jevnt over godt dette”

M.Neko Sushi & Asian Dining
Vurdert som nr. 22 av 60 Restauranter i Lillehammer
Beskrivelse: M.Neko Sushi & Asian Dining er en nyetablert asiatisk restaurant på Lillehammer. Målet vårt er å bringe asiatisk mat til den andre siden av verden. Vi skaper våre retter etter lidenskap for å presentere de mest originale smaker. Autentisk og vennlig er hvordan vi vil beskrive våre retter. Vårt navn er inspirert av den hellige katten, Maneki Neko - en av de mest populære symboler i Japansk kultur og vi håper du vil nyte og finne glede i maten vår.
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi opplevde litt oppstartsproblemer ift oppmerksomhet og service her, men så har vi også opplevd utrolig mye rart av restauranttilbudet på Lillehammer den uka vi har vært her. Jeg er alt annet enn imponert over restauranttilbudet på Lillehammer, så i en forholdsvis lett konkurranse med de andre vil jeg faktisk si at dette stedet er det beste i byen (uavhengig av type spisested). Jeg hadde med et følge på 4 personer og vi prøvde bevisst ulike retter (and, sushi, kylling m/ris, kylling curri og laks futomaki). Alt av høy kvalitet og med god smak. Vår ene drikke- en varm sjokolade med melk- kom uten verken særlig sjokolade eller melk (varmt vann med brun farge) noe som ble påpekt og pent korrigert med en appelsinjuice på boks som substitutt (stedet setter tydeligvis ikke sin stolthet i drikker, men vi syntes likevel dette var pent og raskt aksjonert. Det er lov å feile, så lenge man vet å korrigere, noe en ung asiatisk sevitrise profesjonelt og flott gjorde). Oppsummert var det meget bra mat, fin service etter noen hickups (vi måtte direkte hente en sevitrise etter 25 minutters transitt med absolutt vakum etter å ha blitt bordplassert, noe som er grovt lenge). Men vi tilgir gjerne, i en uventet travel juli for Lillehammer, og for service og mat som tilslutt falt på plass - VELDIG på plass.

Takk, qualitysupervisor

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat!!! Anbefaler å sette av godt med tid og nyte både forrett og hovedrett! God atmosfære i restauranten og god service! Verdt å ta turen til Lillehammer kun for å spise her!

Takk, reismuff
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og hyggelig service. Vi var 2 familier med til sammen 5 barn. Alle var veldig fornøyd med maten!

Takk, 299kristiang
Anmeldt 5. juli 2020

Jeg har vært her en gang tidligere og opplevde det samme igjen. Ventet nesten en time på maten og når vi endelig fikk maten så ble vi så oppgitt at vi nesten ikke ville spise. Sushien var liten, mye mindre enn japan sushi som er billigere og sushien datt fra hverandre når du skulle spise den. Risen var smakløs og bløt, det er en stor fy når sushi er egentlig risen. Jeg kommer aldri tilbake hit siden jeg ga dere en sjangse til. Fikk ikke noe tilbud om kompensasjon for den feilen som ble gjort. Dårlig kommunikasjon mellom kokk og servitør gjorde at vi ikke fikk med oss at det ble gjort en feil før jeg måtte gå til kassa og spørre.

Takk, kennyp725
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Havnet der nokså tilfeldig på gjennomreise sørover. Er så imponert at jeg er villig til å ta dagsturer fra Oslo bare for å spise der.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 614teresal

Reisende som så på M.Neko Sushi & Asian Dining, så også på

Har du vært i M.Neko Sushi & Asian Dining? Del dine erfaringer!