“Dovent øl, kjedelig sushi, dårlig service”

M.Neko Sushi & Asian Dining
Vurdert som nr. 20 av 61 Restauranter i Lillehammer
Beskrivelse: M.Neko Sushi & Asian Dining er en nyetablert asiatisk restaurant på Lillehammer. Målet vårt er å bringe asiatisk mat til den andre siden av verden. Vi skaper våre retter etter lidenskap for å presentere de mest originale smaker. Autentisk og vennlig er hvordan vi vil beskrive våre retter. Vårt navn er inspirert av den hellige katten, Maneki Neko - en av de mest populære symboler i Japansk kultur og vi håper du vil nyte og finne glede i maten vår.
Anmeldt 8. august 2021

Besøket var dessverre en skuffelse. Det startet med at vi fikk servert dovent øl. Da vi skulle bestille, var de tomme for alle de fire rettene vi hadde bestemt oss for. Personalet var lite oppmerksomme, og det tok lang tid før vi fikk det vi hadde bestilt.
Maten var kjedelig, ingenting av det vi fikk er å anbefale.

Takk, Reisende_gjest

Anmeldt 18. juli 2021

Anbefales, spesielt nr. 25 (mango masago). Beste sushi jeg har smakt til nå. Fin uteservering og ellers godt utvalg av sushi og asiatisk tapas.

Takk, LektorToerr
Anmeldt 1. mars 2021

Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening. Noen av sushirettene er anrettet som lekre kunstverk. Smakte veldig godt. Avslappet stemning.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, mariabW5390RY
Anmeldt 27. februar 2021

God mat, men ELENDIG service... Servitøren var ikke hyggelig eller imøtekommende. Hun virket sur og uinteressert. God mat, men fikk feil bestilling.
Hadde vært en topp opplevelse dersom det hadde vært en mer serviceinnstilt servitør.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, tilbakemeld
Anmeldt 27. januar 2021 via mobile enheter

Fantastisk deilig mat som kom raskt på bordet og hyggelig servitør. Fresht og fint lokale. De hadde mange gode retter å velge i, pluss et godt vegetarisk utvalg, som er et stort pluss for mange.
Kan virkelig anbefale tempurasalaten med sesamdressing og vegetar sushirull med søtpotet Helt nydelig!

Dato for besøk: januar 2021
Takk, charlottesofiee

Reisende som så på M.Neko Sushi & Asian Dining, så også på

Har du vært i M.Neko Sushi & Asian Dining? Del dine erfaringer!