Tripadvisor
Lillehammer
Publiser
Innboks
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et perfekt sted for deg som ønsker nærhet til flotte naturopplevelser; Både sommer, høst, vinter og vår! Behagelige overnattingsmuligheter på rom og i hytter. Et mer avslappende sted finnes knapt!

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Kristian H
Anmeldt 28. mars 2017

litt å utsette på renhold når vi kom: speil, bordflater, TV skjerm
Savnet noe kjøkkenutstyr som litermål, mugge, måleskje til kaffetrakter
Ellers var vi svært fornøyd med oppholdet. God service fra resepsjonen.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, anders_isnes
Bente M, resepsjonen på Lillehammer Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og takk at du sa ifra i resepsjonen, det setter vi veldig stor pris på :-) Slike ting skal absolutt ikke skje, og vi har tatt det videre med den som hadde rengjort deres leilighet for å unngå lignende.
Vi håper ellers at dere ble glade for gratis sluttvask og at vi får gleden av å se dere her igjen ved en annen anledning.
Med vennlig hilsen,
Bente i resepsjonen

Anmeldt 22. februar 2017

Aftensbuffeten samt frokosten er upåklagelig! Masse utvalg og god, hjemmelaget mat. Stille og rolig sted, men litt slitne rom/bad. Likevel er det verdt et besøk, da beliggenhet og service er veldig bra. Til en rimelig penge får man det meste her, dersom man kan avstå fra moderne luksus.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Kathrine S
Anmeldt 22. november 2016

Oppegård IL's langrennsgruppe har i mange år benyttet Lillehammer Fjellstue til sin årlige familiesamling i desember. De har levert så bra at vi nå har utvidet samarbeidet til også å gjelde spesifikke treningssamlinger med våre løpere.
I 2016 har vi hatt samling i august, og nå senest i november.
Som alltid leverer Lillehammer Fjellstue 100 %, og til og med litt over våre forventninger. De strekker seg langt for å innfri våre ønsker, og imponerer med sin alltid blide og smilende serviceinnstilling. Og når vi i området rundt finner alt vi trenger av treningsmuligheter, både sommer og vinter, da blir valget enkelt.
Vi gleder oss til neste samling!

Romtips: Her velger du rom, leilighet eller hytte etter behov!
Dato for oppholdet: november 2016
Takk, paalrh
Anmeldt 13. august 2016

Fine leiligheter. Vi hadde bestilt på bakkenivå slik at barna kunne springe ut og inn. Leiligheten vi hadde var koselig og godt utstyrt. Badet var ganske stort og vi hadde badstu. Den brukte vi ikke siden det var sommer og varmt ute, men kan tenke meg at den er deilig å bruke vinterstid. Hver leilighet hadde en utebod til skiutstyr, sykler osv. Foran leiligheten var der ingen trafikk, og bak gjerdet gikk det sauer og lama. Veldig koselig. Der var en liten lekeplass for barna. Det var veldig fin natur og kort vei til Lillehammer sentrum. Service var tipp topp. Vi er veldig fornøyde.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, milla306