Tripadvisor
Publiser
Innboks
Anmeldt 22. august 2018

Nyoppusset og fin leilighet. Likte at var direkte inngang fra bakkeplan- praktisk i forhold til hund. Litt dumt at køyesengene var innlemmet i soverommet ( før vendte de ut mot stuen). Våre to tenåringer sov derfor på sovesofa i stuen. Vi voksne benyttet derfor peisestuen i resepsjonen på kveldstid. Der er det god internettdekning og hyggelig personale.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, oddrunb98
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et perfekt sted for deg som ønsker nærhet til flotte naturopplevelser; Både sommer, høst, vinter og vår! Behagelige overnattingsmuligheter på rom og i hytter. Et mer avslappende sted finnes knapt!

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Kristian H
Anmeldt 28. mars 2017

litt å utsette på renhold når vi kom: speil, bordflater, TV skjerm
Savnet noe kjøkkenutstyr som litermål, mugge, måleskje til kaffetrakter
Ellers var vi svært fornøyd med oppholdet. God service fra resepsjonen.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, anders_isnes
Bente M, resepsjonen på Lillehammer Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og takk at du sa ifra i resepsjonen, det setter vi veldig stor pris på :-) Slike ting skal absolutt ikke skje, og vi har tatt det videre med den som hadde rengjort deres leilighet for å unngå lignende.
Vi håper ellers at dere ble glade for gratis sluttvask og at vi får gleden av å se dere her igjen ved en annen anledning.
Med vennlig hilsen,
Bente i resepsjonen

Anmeldt 22. februar 2017

Aftensbuffeten samt frokosten er upåklagelig! Masse utvalg og god, hjemmelaget mat. Stille og rolig sted, men litt slitne rom/bad. Likevel er det verdt et besøk, da beliggenhet og service er veldig bra. Til en rimelig penge får man det meste her, dersom man kan avstå fra moderne luksus.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Kathrine S
Anmeldt 22. november 2016

Oppegård IL's langrennsgruppe har i mange år benyttet Lillehammer Fjellstue til sin årlige familiesamling i desember. De har levert så bra at vi nå har utvidet samarbeidet til også å gjelde spesifikke treningssamlinger med våre løpere.
I 2016 har vi hatt samling i august, og nå senest i november.
Som alltid leverer Lillehammer Fjellstue 100 %, og til og med litt over våre forventninger. De strekker seg langt for å innfri våre ønsker, og imponerer med sin alltid blide og smilende serviceinnstilling. Og når vi i området rundt finner alt vi trenger av treningsmuligheter, både sommer og vinter, da blir valget enkelt.
Vi gleder oss til neste samling!

Romtips: Her velger du rom, leilighet eller hytte etter behov!
Dato for oppholdet: november 2016
Takk, paalrh