Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Dette er ett av disse opplevelsene man husker langt og lenge.

Betalte 650 kr pr natt for denne stilfulle leiligheten på fjellet!

Resepsjonen var enkel å finne, ligger ca 20 min unna Lillehammer men det var garantert verdt det.
Personalet var imøtekomme og hyggelige.
Fikk en god opplevelse av å bli tatt godt vare på hele veien fra bestilling til utsjekking.

Fikk forklart leiligheten min var B1.
Stakk inn nøkkelen vred om og åpnet døren til denne fantastiske leiligheten.
Gikk inn døren med ett bredt smil om munnen, sjekket ut alle rommene med ett stort glede i hjertet.

Denne leiligheten var så stilfull, moderne men ikke sånn morderne at det ikke passet inn.
Dette passet utrolig godt inn med både vegger møbler etc.

Alle kjøkkenredskaper var på plass induksjonstopp var også tilstede, så maten gikk fort å lage :)

Badet var rent og pent, og en dør på innsiden av badet ledet til en egen Sauna i leiligheten.
Bedre kan det jo absolutt ikke bli.

Sofaen og sengen var helt himmelsk, temperaturen på ovnen skrudde jeg på når jeg kom inn, rommet holdt godt temperaturen og dagen etterpå var det godt og varmt i stua, åpnet døren på morgenen og den fine fjellluften den friske luften som trengte ned i lungene var så behagelig at man lengter tilbake til dette stedet.

Gode tur området, tillatt med hund, friskluft
God beliggenhet, hyggelig personal, stilfulle leiligheter!

Har anbefalt dette stedet til venner, familie og bekjente! Da dette falt midt i blinken!
Kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, Juliekittelsen
Anmeldt 16. april 2019

Godt utstyrt leilighet og fin utsikt. Oppvaskmaskinen krangla litt og støvsugeren gikk varm etter få minutter og måtte hvile i 30 min. (den kunne vært større). Vi er fornøyd med oppholdet og kommer gjerne igjen! Flott preparerte skiløyper like ved!

Dato for oppholdet: april 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Adventure65266349689
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg kommer nå i flere år til Nordsæter, og for hvert eneste gang blir jeg forelsket i stedet og omgivelse. Personalet er bare fantastisk, service og villighet til å hjelpe er på toppnivå. Du får det du kan forvente for den prisen du betaler, og i tillegg få du den familiære atmosfære.

Anbefales til alle som er nært til jord og setter pris på service, gjestfrihet og vertskap i stedet for fancy ny moderne utseende.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, JiskaV17
Anmeldt 22. august 2018

Nyoppusset og fin leilighet. Likte at var direkte inngang fra bakkeplan- praktisk i forhold til hund. Litt dumt at køyesengene var innlemmet i soverommet ( før vendte de ut mot stuen). Våre to tenåringer sov derfor på sovesofa i stuen. Vi voksne benyttet derfor peisestuen i resepsjonen på kveldstid. Der er det god internettdekning og hyggelig personale.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, oddrunb98
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et perfekt sted for deg som ønsker nærhet til flotte naturopplevelser; Både sommer, høst, vinter og vår! Behagelige overnattingsmuligheter på rom og i hytter. Et mer avslappende sted finnes knapt!

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene