eDreams
Agoda.com
StayForLong
Anmeldt 23. juli 2020

Herlig ferietur for en familie på fem, hvor barna var fra fra 2-14 år. Ingenting å utsette på hytte eller sted. Deilig med god standard på bad. Superkoselig med sauer som går fritt. Alt i nærheten, skog, fjell og turløyper, Hunderfossen og Lillehammer by. Tommel opp :) Kommer gjerne igjen!

Takk, O9161JAmarion
Anmeldt 21. juli 2020

Pen og ren leilighet. Fin natur og gode turmuligheter. Kommer tilbake hit :-) Følte meg ivaretatt nå i korona tiden. De følget restriksjoner godt :-) Kunne tenke meg en litt bedre funksjon på sofasengen i stuen bare.

Takk, solfridens
Anmeldt 15. juli 2020

Leiligheten lå i en skråning med fin utsikt over Vakkert landskap. Sauer beitet på jordene, den sprø bjelleklangen var nydelig i kveldsstemningen. Men to store bustegraner bør fjernes, de stenger for den vakre naturen.

Takk, ingmor3
Anmeldt 11. juli 2020

Vi hadde ett flott opphold i deres leilighet . Med flott natur og gode fiskemuligheter og bade . Ikke langt unna ulike gjøremål som feks Maihaugen , hoppbakken. Oppleve mye på 5 dager som vi var der . Ren og fin leilighet .

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 177lalla79
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Dette er ett av disse opplevelsene man husker langt og lenge.

Betalte 650 kr pr natt for denne stilfulle leiligheten på fjellet!

Resepsjonen var enkel å finne, ligger ca 20 min unna Lillehammer men det var garantert verdt det.
Personalet var imøtekomme og hyggelige.
Fikk en god opplevelse av å bli tatt godt vare på hele veien fra bestilling til utsjekking.

Fikk forklart leiligheten min var B1.
Stakk inn nøkkelen vred om og åpnet døren til denne fantastiske leiligheten.
Gikk inn døren med ett bredt smil om munnen, sjekket ut alle rommene med ett stort glede i hjertet.

Denne leiligheten var så stilfull, moderne men ikke sånn morderne at det ikke passet inn.
Dette passet utrolig godt inn med både vegger møbler etc.

Alle kjøkkenredskaper var på plass induksjonstopp var også tilstede, så maten gikk fort å lage :)

Badet var rent og pent, og en dør på innsiden av badet ledet til en egen Sauna i leiligheten.
Bedre kan det jo absolutt ikke bli.

Sofaen og sengen var helt himmelsk, temperaturen på ovnen skrudde jeg på når jeg kom inn, rommet holdt godt temperaturen og dagen etterpå var det godt og varmt i stua, åpnet døren på morgenen og den fine fjellluften den friske luften som trengte ned i lungene var så behagelig at man lengter tilbake til dette stedet.

Gode tur området, tillatt med hund, friskluft
God beliggenhet, hyggelig personal, stilfulle leiligheter!

Har anbefalt dette stedet til venner, familie og bekjente! Da dette falt midt i blinken!
Kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: september 2019