Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

For en service og kjempegod mat. Familien Kaos med 20 stk stort og smått feira 70 årsdag her. Fikk eget lokale å spise i, og det var perfekt for oss. Veldig god mat, å fantastisk god service fra 2 supre damer. Kunne ikke funnet bedre plass å møttes på. Vi leide 3 leiligheter som også var veldig bra

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, randim68
Anmeldt 23. juli 2020

Vi har vært der for 4 netter med hele familien. Fint plass, ren og god mat. Flere muligheter for turer i fin natur og ganske stille for de som ville bare slape av. Muligheter å sitte på terassen eller inne, mulighet å spise der om du vil, internet og tv men få tv programer. Ganske fornøyd per totalt.

Takk, LigiaFeo
Anmeldt 23. juli 2020

Herlig ferietur for en familie på fem, hvor barna var fra fra 2-14 år. Ingenting å utsette på hytte eller sted. Deilig med god standard på bad. Superkoselig med sauer som går fritt. Alt i nærheten, skog, fjell og turløyper, Hunderfossen og Lillehammer by. Tommel opp :) Kommer gjerne igjen!

Takk, O9161JAmarion
Anmeldt 21. juli 2020

Pen og ren leilighet. Fin natur og gode turmuligheter. Kommer tilbake hit :-) Følte meg ivaretatt nå i korona tiden. De følget restriksjoner godt :-) Kunne tenke meg en litt bedre funksjon på sofasengen i stuen bare.

Takk, solfridens
Anmeldt 15. juli 2020

Leiligheten lå i en skråning med fin utsikt over Vakkert landskap. Sauer beitet på jordene, den sprø bjelleklangen var nydelig i kveldsstemningen. Men to store bustegraner bør fjernes, de stenger for den vakre naturen.

Takk, ingmor3