johansen2021
4,0 av 5 boblerAnmeldt 15. feb. 2021
Dato for oppholdet: februar 2021
Bente Martinsen, OwnerLillehammer Fjellstue, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. feb. 2021
Tusen hjertelig takk for at dere tok dere tid til å gi oss en flott tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Vi er så glade for at dere har hatt en fint opphold hos oss, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.
kr 4 176
    kr 1 501
11.3 km fra Lillehammer Fjellstue
Se flere hoteller i Lillehammer
Anmeldt 15. februar 2021

Deilig opphold i snørikt område med gode løyper. Moderne leilighet med badstue, Parkering rett ved leiligheten, Alt man trenger til enkel husholdning. Rask og enkel inn- og utsjekking. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, David A
Bente Martinsen, Owner på Lillehammer Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2021

Anmeldt 26. desember 2020

Supert sted. Gode priser, Fantastisk utsikt fra leiligheten. Rent og pent når vi kom. Skiløyper rett i nærheten, hyggelig betjening og god service. Anbefales på det varmeste. Perfekt for familien. Vurderer skisamling for mitt lag her ved anledning.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, Fugazi72

Anmeldt 20. oktober 2020

Flott område med gode turmuligheter sommer som vinter. Men gamle og slitte hytter. Stedet bærer preg av lite vedlikehold over lengre tid. Utrolig dårlig senger og sengetøy. Men veldig serviceinnstilt personale drar opp inntrykket noe. Men alt i alt for høy døgnpris i forhold til kvalitet på hytter.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, ronnyhoffsbakken
Anmeldt 11. august 2020

Veldig hyggelig vertskap, god service både i resepsjonen og servitørene i restauranten. Nydelige middager og bra utvalg til frokost. Renslige rom, også generelt koselige oppholdsrom. Kommer gjerne tilbake hit!

Takk, BeateSt94
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

For en service og kjempegod mat. Familien Kaos med 20 stk stort og smått feira 70 årsdag her. Fikk eget lokale å spise i, og det var perfekt for oss. Veldig god mat, å fantastisk god service fra 2 supre damer. Kunne ikke funnet bedre plass å møttes på. Vi leide 3 leiligheter som også var veldig bra😊

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, randim68