kr 900
1,0 av 5 boblerAnmeldt 6. jan. 2022via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2022
Bente Martinsen, OwnerLillehammer Fjellstue, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. apr. 2022
Tusen takk for din tilbakemelding. På grunn av koronarestriksjoner hadde vi ikke åpen buffetrestaurant i januar 2022. Kan det være et annet sted dere har besøkt?
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
    kr 816
11.2 km fra Lillehammer Fjellstue
Se flere hoteller i Lillehammer
Anmeldt 24. mars 2021

Hyttene er praktiske og godt utstyrt. Beliggenheten er super. Det eneste som trekker ned, er stoler og sofa som er alt annet enn komfortable. Hyggelig betjening på Fjellstua. Dette var annengangs besøk. Det blir nok et tredje også.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Global751708
Anmeldt 18. februar 2021

Vi hadde en flott helg på Nordseter. Rommet var flott og godt utstyrt. Utsikten fra rommet ga ro i sjelen😀

Vi var heldig og hadde et supert vintervær, og det var knallgode forhold i skiløypa. Løypene er rett ved leilighetskomplekset, og det er kun en kort gåtur dit.

Etter skituren var det deilig å slappe av i badstuen. En herlig helg😀

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, Eirik R
Bente Martinsen, Owner på Lillehammer Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2021

Tusen hjertelig takk for at dere tok dere tid til å gi oss en flott tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Vi er så glade for at dere har hatt en fint opphold hos oss, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 15. februar 2021

Hytta var passe stor og sto til våre forventninger. Alt av utstyr man trenger på et kjøkken for eget hushold var på plass. Badet var stort og romslig med varmekabler. Perfekt med vedovn når det er -20 grader ute.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, johansen2021

Anmeldt 15. februar 2021

Deilig opphold i snørikt område med gode løyper. Moderne leilighet med badstue, Parkering rett ved leiligheten, Alt man trenger til enkel husholdning. Rask og enkel inn- og utsjekking. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, David A

Anmeldt 26. desember 2020

Supert sted. Gode priser, Fantastisk utsikt fra leiligheten. Rent og pent når vi kom. Skiløyper rett i nærheten, hyggelig betjening og god service. Anbefales på det varmeste. Perfekt for familien. Vurderer skisamling for mitt lag her ved anledning.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, Fugazi72