Anmeldt 4 uker siden

Flott hotell, fin beliggenhet, hyggelige ansatte. Savnet laktosefri yoghurt og glutenfri musli eller frokostblanding ved frokosten. Det var heller ingen glutenfrie og laktosefrie alternativ under "sweets".

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 574par
Marianne H, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Vi setter stor pris på at du gir oss denne tilbakemeldingen. Dine kommentarer hjelper oss å bli bedre, og vi vil ta dem til etterretning. Det er flere varer som er merket, på frokosten uten gluten og uten laktose. Kornblanding uten gluten har vi også. Dette står inntil veggen, ved mikrobølgeovnen. Mulig du grunnet mye folk rundt buffeten ikke så dette.
Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 20. august 2019

Alltid kjekt å overnatte på Clarion Collection Hammer hotell. Super kveldsmat, og veldig hyggelige ansatte. Fikk automatisk oppgradering også, det liker vi Rent og fint overalt! Gode senger. Anbefales!

Takk, vonRappe
Marianne H, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne fine anmeldelsen. Vi er veldig glade for å lese at du likte oppholdet ditt her på Clarion Collection Hotel Hammer.

Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell, fint rom og god frokost, god service i resepsjonen. Lekker spisesal og mange fine uteplasser på hotellet. Greit å få parkering. Veldig bra beliggenhet på hotellet. Stille og rolig område.

Takk, Vacationer472720

Anmeldt 15. august 2019

Nok et godt opphold på Hotel Hammer i Lillehammer. Veldig bra og hyggelig sted. Service og personalet på topp. Frokost og kveldsmåltid var som vanlig helt på stell. Veldig god og sentral beliggenhet midt i Lillehammer sentrum - lett å parkere bilen. Anbefales!

Takk, 849egill

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Et moderne hotell med gode rom. Kveldsmat er et godt konsept. Betjeningen er virkelig serviceinnstilte. Koselig spiserom med små og koselige nisjer. Grei pris med beliggenhet midt i sentrum. Anbefales

Takk, ovebru63
Marianne H, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det setter vi veldig stor pris på at du tok deg tid til.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer.