Booking.comUSD 166
FindHotelUSD 168
eDreamsUSD 166
Anmeldt 12. juli 2020

Tildels møkkete rom.... turte ikke bruke dusjforhenget da det var hel gult nederst og masse flekker på. Vi sa ifra på fredag rett etter ankomst at rommet var møkkete.... da tok de vekk noen potetgull rester under sengen. Men sjekket ikke resten av rommet.
Hotellet ellers og service var ok. Men ikke verdt prisen sin.

Takk, guros190
Kristin Angard Hoff, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Kjære dere. Vi setter stor pris på at dere har tatt dere tid til å gi oss tilbakemelding på oppholdet. Det er den eneste måten vi kan bli bedre på. Vi beklager at rommet ikke innfridde helt forventningene. Slik skal det ikke være og vi har gjort tiltak her for å unngå slik heretter.

Vi ønsker dere en riktig god sommer og håper å se dere her snart igjen.

Kristin A Hoff
booking/- resepsjonsansvarlig
Clarion Collection Hotel Hammer

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Skulle overnatte på hjemtur fra Nordmøre. Valgte Lillehammer og Clarion Collection Hotel Hammer. Ble ikke skuffet!
Fin beliggenhet midt i sentrum. Stor offentlig parkeringsplass rett ved, som for øvrig var gratis av ukjent grunn.
Hyggelig betjening, gratis kveldsmat / middag som var veldig god. Nyoppussede trivelige rom. Dette hotellet anbefales på det varmeste!

1  Takk, 81_ysteina
Kristin Angard Hoff, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære dere!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og at dere valgte å besøke oss. Vi setter stor pris på å høre at dere hadde en fint opphold her hos oss og på Lillehammer.
Vi håper å se dere snart igjen.

Ønsker dere en riktig god sommer fortsatt.

Kristin Angard Hoff
Clarion Collection Hotel Hammer

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Kjøpt hotellplass 10 netter, fornøyd så langt i Norge men ikke her. Gammelt og kjipt rom, luktet gammelt og dusj man måtte ha god tid og Max tålmodighet med. Ekkelt bad og single senger. Nop, stryk karakter fra oss

Takk, tina662017
Kristin Angard Hoff, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Kjære deg og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at ditt opphold ikke stod helt i samsvar med dine forventninger. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det gjør at vi lærer og forbedrer oss.
Om du ønsker og har anledning kan du sende en e-mail til vår direktør med mer utfyllende informasjon.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi reiste til lillehammer i går for å oppleve litt av det som var i området, men det ble med den ene natta☹. Hotell hammer var en gedigen stor skuffelse. Vi hadde forhåndsbetalt for to netter, noe jeg aldri skulle ha gjort. Jeg tapte 1300 kroner på det siden når du betaler på forskudd så får ikke penger igjen☹☹. Vi hadde med hund og fikk ett simpelt rom med to enkeltkøyer med dårlige madrasser. Dette er jo ett hotell med middag inkludert og det vi fikk servert på kvelden var noe kjøttdeig greier i vann med litt potet. Kjøtthakk kalte de det. Dette var mat som serveres i amerikanske fengsels filmer☹. Frokosten var like simpel. Tørre brødskiver med noe kald eggerøre i beger og litt skinke og ost på ett fat. Herregud det må da gå ann å få til noe bedre enn dette selv om vi har covid 19 her i landet☹☹☹☹☹☹☹. Har tapt 1300 kr på dette oppholdet men vi bare rømte fra plassen ,vi orket ikke ei natt til.. Dette er ett hotell jeg absolutt ikke vi anbefale til andre. Hold dere unna. Synd jeg glemte å ta bilder av den tragiske maten. Vi ente opp på ett gatekjøkken for å bli mett..

Vidar Steinsland

2  Takk, vidarsteinsland

Isteden for ferdigsmurte matpakker til frokost har vi valgt å singlepakke alt av utvalg til frokost slik at hver enkelt gjest kan forsyne seg med det de ønsker. Til kvelds har vi valgt å servere en varmrett og menyen varierer fra kveld til kveld. vi beklager at det vi serverte den kvelden ikke falt i smak.

Om du ønsker og har anledning kan du sende en e-mail vår direktør. Hennes e-mail er marianne.haraldsen@choice.no .

Anmeldt 4. juli 2020

Overnattet her for å slippe å kjøre helt hjem etter å ha vært på Hunderfossen, det angrer vi på. Betalte nesten 2000 kr for et tremannsrom. Det fantes ikke støyisolering, så vi hørte alle de bråkete bilene og høyrøstede folkene som passerte rett utenfor vinduet hele natta. I tillegg så var det så varmt på rommet at det ikke var mulig å sove uten å åpne vinduet - enda det hadde vært 14 grader og regn hele dagen. Puten min burde vært skiftet ut for lenge siden. Det lille fyllet som var igjen var skikkelig klumpete. Ble ikke mye søvn på oss.

Frokosten dagen etter var også en stor skuffelse. Ikke fantes det bacon, rundstykkene var seige og smakløse og utvalget var generelt dårlig. Forstår at de må tilpasse pga korona, men dette var bare kjipt. Forstår heller ikke greia med at pålegg og annet er ferdigpakket, mens engangsskjeene man må ta til kokt egg ligger samlet i en diger bolle. For å klare å plukke opp en skje kommer du garantert borti minst ti andre. Uhygienisk. Kveldsmaten dagen før var derimot ok.

2  Takk, 90idaa
Kristin Angard Hoff, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Beklager at det var litt varmt på rommet. Etter en tid med veldig varmt vær, har hele bygningsmassen blitt oppvarmet og det kan ta litt tid før temperaturen normaliserer seg.

Kristin Angard Hoff