Booking.comUSD 165
Priceline
ZenHotels.comUSD 179
2025 av 876 anmeldelser
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Ankom kl 17. God info. Fine og rene rom. Vi droppet kveldsmat og valgte Toscana. Eneste vi angrer på er resturant besøket på Toscana. Skulle heller spist på hotellet eller en annen resturant (se egen anmeldelse av Toscana ). Rene rom. Hyggelig betjening. Veldig sentralt. God frokost, tross Covi-19. Alt i alt et en god opplevelse. Ungdommene var mest fornøyde med størrelsen på TV Ok pris. Vi kommer igjen

1  Takk, andersl543
Kristin Angard Hoff, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Kjære Anders! T
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er så glade for at dere alle hadde et fint opphold her hos oss.
Vi ønsker dere en riktig god sommer videre og håper å se dere her snart igjen.

Kristin

Anmeldt 14. juli 2020

Trivelig mottakelse.
Overraskende mange gjester på hotellet, (midt under Corona-pandemien).
Et på alle måter trivelig og intimt hotell med stort «bakgårds-område» med mange fine sitteplasser.
Virker og er ganske sikkert veldrevet.
Gode senger, (som vanlig). Fint og reint rom. Frokost utenom det vanlige, igjen pga Corona. Fungerte bra om enn litt tett mellom gjestene til tider… Ikke lett å unngå.
En sterk firer!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, AogAV

Kjære dere !
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og at dere valgte å bo hos oss. Vi setter stor pris på å høre at dere hadde et godt opphold her.
Vi ønsker dere en riktig god sommer videre og håper å se dere her snart igjen.

Kristin

Anmeldt 12. juli 2020

Tildels møkkete rom.... turte ikke bruke dusjforhenget da det var hel gult nederst og masse flekker på. Vi sa ifra på fredag rett etter ankomst at rommet var møkkete.... da tok de vekk noen potetgull rester under sengen. Men sjekket ikke resten av rommet.
Hotellet ellers og service var ok. Men ikke verdt prisen sin.

Takk, guros190

Kjære dere. Vi setter stor pris på at dere har tatt dere tid til å gi oss tilbakemelding på oppholdet. Det er den eneste måten vi kan bli bedre på. Vi beklager at rommet ikke innfridde helt forventningene. Slik skal det ikke være og vi har gjort tiltak her for å unngå slik heretter.

Vi ønsker dere en riktig god sommer og håper å se dere her snart igjen.

Kristin A Hoff
booking/- resepsjonsansvarlig

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Skulle overnatte på hjemtur fra Nordmøre. Valgte Lillehammer og Clarion Collection Hotel Hammer. Ble ikke skuffet!
Fin beliggenhet midt i sentrum. Stor offentlig parkeringsplass rett ved, som for øvrig var gratis av ukjent grunn.
Hyggelig betjening, gratis kveldsmat / middag som var veldig god. Nyoppussede trivelige rom. Dette hotellet anbefales på det varmeste!

1  Takk, 81_ysteina
Kristin Angard Hoff, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære dere!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og at dere valgte å besøke oss. Vi setter stor pris på å høre at dere hadde en fint opphold her hos oss og på Lillehammer.
Vi håper å se dere snart igjen.

Ønsker dere en riktig god sommer fortsatt.

Kristin Angard Hoff

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Kjøpt hotellplass 10 netter, fornøyd så langt i Norge men ikke her. Gammelt og kjipt rom, luktet gammelt og dusj man måtte ha god tid og Max tålmodighet med. Ekkelt bad og single senger. Nop, stryk karakter fra oss

Takk, tina662017
Kristin Angard Hoff, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Kjære deg og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at ditt opphold ikke stod helt i samsvar med dine forventninger. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det gjør at vi lærer og forbedrer oss.
Om du ønsker og har anledning kan du sende en e-mail til vår direktør med mer utfyllende informasjon.

Takk igjen for din tilbakemelding og ønsker deg en riktig god sommer fortsatt.