Booking.comUSD 166
eDreamsUSD 166
CheapTicketsUSD 167
Anmeldt 3. august 2020

Her stemte alt! Hyggelig atmosfære, flott rom og deilige måltider. Og ikke minst en uovertruffen service. Hotellet ligger lokalisert bare et steinkast fra gågata og hjertet av Lillehammer. Vi reiser gjerne tilbake hit ved en senere anledning.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Helge1963
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Vi setter stor pris på at du gir oss denne tilbakemeldingen. Godt å se at du syns det er hyggelig her hos oss. - og ikke minst at dere ser vi tar smittevern på alvor.
Ønsker deg en strålende dag.

Følg oss gjerne på instagram @clarioncollectionhammer

MARIANNE HARALDSEN

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Man tar inn på hotell for å overnatte, og da ønsker man en god natts søvn. Det kan ikke dette hotellet tilby gjestene som er uheldige å få rom mot hotellets nabo: postterminalen, hvor de begynte å laste opp Brings lastebiler klokka 5 om morgenen, og det gikk overhodet ikke lydløst for seg. Siden det var midt på sommeren og aircondition er fremmedord på norske hoteller, må vinduene være åpne. Altfor tykke dyner til å være midt på sommeren. Fine rom, pent oppusset, OK frokost. Men ønsker du en god natts søvn så styr unna.

Takk, gryheidia
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Vi setter stor pris på at du gir oss denne tilbakemeldingen. Dine kommentarer hjelper oss å bli bedre, og vi vil ta dem til etterretning.
Veldig syn at du hadde problemer med søvnen - vi kan finne et rolig rom til deg inn mot hagen, hvis du kommer tilbake.
Ønsker deg en fin dag.

MARIANNE HARALDSEN

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet og rommene er flotte, ikke noe å utsette på det.
MEN smittevern er elendig! Vi hadde bestilt med kveldsmat men når vi så kaoset som rådet i bufféen bestemte vi oss for å gå ut og spise i stedet. Området de hadde bufféen på var veldig lite og trangt. Det vrimlet av folk og ingen så ut til å bry seg.
Til frokost hadde de delt opp gjestene i puljer men det ble allikevel fullstendig kaos. Avstand var et fremmedord.
NEI DETTE ER IKKE GODT NOK!!!

1  Takk, Vigdis J
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2020

Hei Vigdis.
Takk for tilbakemeldingen.
Vi tar smittevern på alvor og gjøre det vi kan for å styre gjestene og dele dem inn i puljer. I perioder hvor det er mange store familier vil det være tett rundt buffeten - men dette går i bølger så det er fullt mulig å velge et tidspunkt med færre gjester og mere plass.
Vi tar uansett din tilbakemelding på største alvor, da dette er svært viktig for oss.
Marianne Haraldsen, Clarion Collection Hotel Hammer

Anmeldt 21. juli 2020

Fint hotell. De «offentlige» områdene i hotellet bærer litt preg av slitasje. Flott nyoppusset bad på rommet. God kveldsmat som fulgte med i prisen. Litt rart opplegg at man må velge tid for å spise frokost, mens kveldsmaten var fritt frem. Dette gjorde at det ble litt køer og at det ikke var mat klart til alle. Noen måtte vente en stund.
Hadde med hund uten problem.
Reisefølget hadde 2 rom. Det ene av rommene vi fikk var ikke rengjort ved ankomst. Dette ble kjapt ordnet og vi fikk ett plaster på såret for det. En av resepsjonistene var lite hyggelig og manglet noen timer på smilekurs ellers bra.

Takk, thomasrE3441XM
Kristin Angard Hoff, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Kjære Thomas !
Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på at du har tatt deg tid til. Det er nettopp ved slike tilbakemeldinger vi kan endre og forbedre oss. Beklager at det var litt køer hos oss. Håper det ikke er slik neste gang dere kommer.

Vi håper å se deg snart igjen.
Riktig god sommer videre.
Kristin

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet i forbindelse med gjennomreise, så var her to ganger på kort tid. Ble møtt av veldig hyggelig personale i resepsjonen begge ganger. De var imøtekommende og hjelpsomme på alle måter. Fikk oppgradert rom og rommene var fine og romslige. Kjempepluss med inkludert kveldsmat på hotellet. Første gangen vi var her falt ikke maten helt i smak (smakløst og tørt), men andre gang var det betydelig bedre med rikelig utvalg og god mat! Frokosten er også variert og god. Veldig greit å finne rimelig gateparkering i umiddelbar nærhet.
Tror faktisk dette hotellet er et av de hyggeligste Clarion-hotellene vi har besøkt. Utrolig mye hyggeligere atmosfære på disse mindre hotellene enn de store, nye! Kommer gjerne tilbake hit ved senere anledning:)

2  Takk, TravelinGoose84

Kjære dere !
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på at du har tatt deg tid til og det varmer !
Vi håper å se deg snart igjen.
Riktig god sommer videre.

Kristin