FindHotel
Anmeldt 4. oktober 2020

Hadde en overnatting. Valg av hotell var basert på anmeldelser hos Hotels.com. Det skulle vi kanskje ikke gjort. Ved ankomst fikk vi klar beskjed om at de ikke satte pris på at vi hadde bestilt via Hotels.com. Vi ble helt satt ut av denne mottagelsen,men fikk i alle fall sagt at det er noe de ikke har noe med å gjøre. Men pengene våre hadde de ikke noe i mot. Hadde bestilt dobbeltrom med dobbeltseng, noe vi fikk. Men det var bare redd opp for en person, og det var bare håndkær for en person på badet. Resten fant vi i et skap på rommet. Rommet var stort og rent, men manglet elementære ting som et lite kjøleskap, kaffe- og temuligheter og glass. Frokost under middels standard. Pluss for hyggelig resepsjonist ved utsjekk (ikke den samme som ved innsjekk). Neste gang legger vi igjen pengene våre et annet sted.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Magel62
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Hei og takk for besøket.
Jeg blir overrasket over at dere ble møtt med en slik kommentar - da dette slett ikke er vår holdning. Muligens prøvde vedkommende å fortelle at man ikke får bonuspoeng på ChoiceClub kortet når bookingen går via en tredjepart. Jeg velger å tro at det her kan være snakk om manglende nyanser i språket - men det skal selvfølgelig ikke forekomme, at det blir oppfattet slik.
Nå ser jeg ikke hvilken rom eller når dere bodde her - men jeg vet at det vanligvis res opp til en i ukedagene og til to i helgene, da det er slik vårt gjestemønster er i hovedsak. Vi skulle hatt plukket opp at dere var to, før dere sjekket inn, slik at det hadde blitt redd opp til to, og lagt frem håndklær til to på badet. Kanskje ble romnr endret ved innsjekk.
Dette belager vi på det sterkeste og kan bare understreke at alle gjester er like velkomne uansett hvor de ønsker å booke.

Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Overnattet her en natt. Hotellet er supersentralt og lett å parkere utenfor eller på hotellet. Rommet var stilig, og badet fint. Rituals toalettprodukter. Litt dårlig renhold, på speilet var det en 40cm lang stripe av såpe. Laminatgulvet på rommet var nok kun støvsuget. Flekker .
Stort pluss for kaffe/ kake og senere kveldsmat. Kveldsmaten var helt fantastisk bra. Trengte ikke gå på byen for å spise.
Hyggelig personale i alle ledd. Anbefaler.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, Elisabeth190502
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Vi setter stor pris på at du gir oss denne tilbakemeldingen. Godt å se at du syns det er hyggelig her hos oss. Stripen på speilet skulle ikke vært der - men parketten moppes hver dag, og støvsuges ikke. Det må ha blitt brukt for lite vann i dette tilfellet. Det beklager vi.
Ønsker deg en strålende dag.

Følg oss gjerne på instagram @clarioncollectionhammer

Anmeldt 26. august 2020

hotellet ligger i Storgata, kort gåavstand til sentrum. Vi ble veldig godt mottatt av resepsjonisten, fikk et fint rom. Spiste en god kveldsmat i koselige lokaler. Senga var god, badet var fint, et lite skrivebord på rommet, men ingen minibar/kjøleskap. Frokosten var veldig god. Parkering på gata utenfor er gratis fram til 9 om morgenen, hotellet har også garasje. Barnebarnet koste seg på en flott lekeplass like i nærheten.

2  Takk, Flyglad
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Hei Flyglad
Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på. Godt å se at både besteforeldre og barnebarn fant seg godt til rette.
27 av våre rom har kjøleskap snart - så det er det bare å be om neste gang.
Ønsker dere en fin høst.
Med vennlig hilsen
Marianne Haraldsen, direktør

Anmeldt 13. august 2020

Bra Hotel i Storgaten i Lillehammer. Gangavstand til butikker og og retauranter, cafeer.
Parkering i kjelleren.
Rent og pent.
Kveldsmat hver dag.
Frokosten var litt enkel med få valg og ikke som Clarion Collection pleier å være.
Men det er Corona tider...

Hyggelig og hjelpsom betjening

2  Takk, 974bjarnea
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Ønsker deg en strålende dag.

Følg oss gjerne på instagram @clarioncollectionhammer

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

På vår lille Norgesferie var Lillehammer siste stopp. Vi ble tatt vel i mot av en meget hyggelig resepsjonist. Hotellet ligger veldig sentralt til i enden av gågata, og tilbyr noen få parkeringsplasser for gjester.
Vi fikk et rom som lå delvis i underetasje, men rommet var ok likevel. Nyoppusset rom, rent og med gode senger.
Pluss for gratis kaffe og kake på ettermiddagen og gratis kveldsmat.

Takk, TigerLill1
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Kjære TigerLill1 m/følge
Vi setter stor pris på at dere gir oss denne tilbakemeldingen. Godt å se at dere syns det er hyggelig her hos oss.
Ønsker dere en strålende dag og frotsatt god sommer.