StayForLong
SPAR USD 18
Trip.comUSD 169
Anmeldt 16. desember 2020 via mobile enheter

Hadde en helg her i desember for litt shopping og kos. Helt fantastisk hotell med veldig bra frokost og kveldsmat. Kjempe fine rom og bra beliggenhet! Veldig gode senger ;) og ikke minst Ypperlig service fra blide damer i skranken som fortjener en masse skryt for servicen de yter. Kommer så absolutt tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, Christer_13_13
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2020

Kjære Christer
Dette var hyggelig lesning. Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen.
Vi gleder oss til å se deg igjen i 2021 - som vi satser blir et bedre år på alle måter.
Ønsker deg og dine en god, frisk og fredelig Jul.
Med vennlig hilsen
Marianne Haraldsen, direktør
CC Hotel Hammer

Anmeldt 31. oktober 2020 via mobile enheter

Har vært her på venninnetur en helg, og vi har kost oss masse. Hyggelig betjening og god frokost. Gode shoppingmuligheter nesten rett utenfor døren, og Sjusjøen og Hafjell ligger en passe kjøretur unna

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, 684lilla
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2020

Vi setter stor pris på at dere gir oss denne tilbakemeldingen. Godt å se at dere syns det er hyggelig her hos oss.
Ønsker dere en strålende dag.

Anmeldt 7. oktober 2020

Flott hotell sentralt i Lillehammer. De tilbød gratis parkering bak hotellet. Stilig dobbeltrom med ett flott bad. God seng, men litt varierende standard på puter. Litt støvete på rommet og lister, men ellers bra. Frokostbuffeten var veldig bra, men mye folk og vanskelig å holde avstand. På ettermiddagen ble det servert kaffe/te med en god kake til. Kveldsmaten var ett varmt måltid . Ene dagen lapskaus og fiskesuppe. Neste dag var det chilligryte og kyllingsuppe. Hyggelige ansatte og hotellet anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, MiaV66
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2020

Vi setter stor pris på at du gir oss denne tilbakemeldingen. Godt å se at du syns det er hyggelig her hos oss. Dine kommentarer tas alvorlig og til etterretning.
Ønsker deg en strålende dag.

Anmeldt 4. oktober 2020

Hadde en overnatting. Valg av hotell var basert på anmeldelser hos Hotels.com. Det skulle vi kanskje ikke gjort. Ved ankomst fikk vi klar beskjed om at de ikke satte pris på at vi hadde bestilt via Hotels.com. Vi ble helt satt ut av denne mottagelsen,men fikk i alle fall sagt at det er noe de ikke har noe med å gjøre. Men pengene våre hadde de ikke noe i mot. Hadde bestilt dobbeltrom med dobbeltseng, noe vi fikk. Men det var bare redd opp for en person, og det var bare håndkær for en person på badet. Resten fant vi i et skap på rommet. Rommet var stort og rent, men manglet elementære ting som et lite kjøleskap, kaffe- og temuligheter og glass. Frokost under middels standard. Pluss for hyggelig resepsjonist ved utsjekk (ikke den samme som ved innsjekk). Neste gang legger vi igjen pengene våre et annet sted.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Magel62
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Hei og takk for besøket.
Jeg blir overrasket over at dere ble møtt med en slik kommentar - da dette slett ikke er vår holdning. Muligens prøvde vedkommende å fortelle at man ikke får bonuspoeng på ChoiceClub kortet når bookingen går via en tredjepart. Jeg velger å tro at det her kan være snakk om manglende nyanser i språket - men det skal selvfølgelig ikke forekomme, at det blir oppfattet slik.
Nå ser jeg ikke hvilken rom eller når dere bodde her - men jeg vet at det vanligvis res opp til en i ukedagene og til to i helgene, da det er slik vårt gjestemønster er i hovedsak. Vi skulle hatt plukket opp at dere var to, før dere sjekket inn, slik at det hadde blitt redd opp til to, og lagt frem håndklær til to på badet. Kanskje ble romnr endret ved innsjekk.
Dette belager vi på det sterkeste og kan bare understreke at alle gjester er like velkomne uansett hvor de ønsker å booke.

Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Overnattet her en natt. Hotellet er supersentralt og lett å parkere utenfor eller på hotellet. Rommet var stilig, og badet fint. Rituals toalettprodukter. Litt dårlig renhold, på speilet var det en 40cm lang stripe av såpe. Laminatgulvet på rommet var nok kun støvsuget. Flekker .
Stort pluss for kaffe/ kake og senere kveldsmat. Kveldsmaten var helt fantastisk bra. Trengte ikke gå på byen for å spise.
Hyggelig personale i alle ledd. Anbefaler.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Elisabeth190502
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Vi setter stor pris på at du gir oss denne tilbakemeldingen. Godt å se at du syns det er hyggelig her hos oss. Stripen på speilet skulle ikke vært der - men parketten moppes hver dag, og støvsuges ikke. Det må ha blitt brukt for lite vann i dette tilfellet. Det beklager vi.
Ønsker deg en strålende dag.