eDreamsUSD 175
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte gjennom Choice-appen. Jeg skrev at vi ønsket rom med balkong dersom det var mulig. I bookingen i appen kom det opp at vi hadde fått rom nr 314. Da vi ankom hotellet fikk vi vite at vi ikke hadde fått rom med balkong og at vi måtte bo i 5.etasje. Heisen går bare til 3.etasje. Vi fikk også vite at det var fullt ved frokosten og at eneste ledige tidspunkt var kl. 07.00. Vi kunne eventuelt få lov å spise kl 10.30 etter at frokosten var ferdig.
For denne herligheten måtte vi betale nesten 3000 kr. Det var ikke snakk om å redusere prisen siden vi hadde fått et dårligere tilbud enn det vi bestilte. Vi kommer nok ikke til å benytte dette hotellet igjen og heller ikke anbefale det til andre.

1  Takk, EvaB705
Kristin Angard Hoff, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Eva og tusen takk for din tilbakemelding! Det setter vi stor pris på at du har tatt deg tid til.
Vi beklager at vi ikke klarte å innfri ønsket om rom med veranda. Det er vei leie oss for. I disse gode sommerdagene skulle vi så gjerne hatt flere rom med veranda. Neste gang dere kommer skal vi gjøre vårt ytterste på at det blir innfridd.

I henhold til smittevernregler og anbefalt avstand gjør vi vårt beste i henhold til dette. Derfor deler vi opp i ulike frokosttider. Beklager at dette oppleves som lite fleksibelt.
Ønsker dere en riktig god sommer videre og håper å se dere hos oss snart igjen.
Med vennlig hilsen
Kristin A Hoff

Anmeldt 16. april 2021 via mobile enheter

Sjelden hoteller har mye sjel. Men dette er et av unntakene. Hotellet ble først bygget på 1800 tallet i massiv laft og senere utvidet helt nå til 2021.
Noe som gjør dette hotellet unikt er personalet dom definitivt har dette minst som sitt andre hjem - makan til hyggelig personale.
God frokost, aftensmat dom er inklusiv
I prisen og nybakte kaker fritt til alle hver dag kl 15-17.
Hotellet er totalrenovert og fremstår «hjemmekoselig». Hotellet er også sentralt plassert i Lillehammers hovedgate Storgata. + også for innendørs parkering.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Opsahl
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2021

Tusen Takk - for en flott start på uken, å lese dette! Det varmer at du gir oss en slik fin tilbakemelding. I tøffe tider er det godt å ha slike hyggelige gjester som deg på hotellet.
Velkommen tilbake når som helst.

Anmeldt 28. januar 2021

Vi var 3 par som overnattet her 1 døgn.Service i resepsjonen var god.God mat,både middagen og frokosten.Veldig bra rom. Koslig veranda på baksiden der øllet smakte godt etter flere timers bilkjøring.Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, kjelln2021
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2021

Vi setter stor pris på at du gir oss denne tilbakemeldingen. Godt å se at du syns det er hyggelig her hos oss.
Ønsker deg en strålende dag.

Følg oss gjerne på instagram @clarioncollectionhammer

Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Kusina og jeg bodde her én natt. Rent og romslig rom. Vi hadde 2 enkeltsenger stående inntil hverandre. Hotellet har Rituals-produkter på badet, I love IT! Disse produktene kunne man også kjøpe i resepsjonen.

Glutenfrie alternativer i frokostbuffeten. Mye deilig pålegg, perfekt stekt bacon! Kaffeautomat med mange ulike kaffealternativer.

Dato for oppholdet: desember 2020
2  Takk, Ailiskh
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2020

Vi setter stor pris på at dere gir oss denne tilbakemeldingen. Godt å se at dere syns det er hyggelig her hos oss.
Ønsker dere en riktig god og frisk julefeiring. Og velkommen tilbake.

Følg oss gjerne på instagram @clarioncollectionhammer

Anmeldt 16. desember 2020 via mobile enheter

Hadde en helg her i desember for litt shopping og kos. Helt fantastisk hotell med veldig bra frokost og kveldsmat. Kjempe fine rom og bra beliggenhet! Veldig gode senger ;) og ikke minst Ypperlig service fra blide damer i skranken som fortjener en masse skryt for servicen de yter. Kommer så absolutt tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, christer magne ø
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2020

Kjære Christer
Dette var hyggelig lesning. Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen.
Vi gleder oss til å se deg igjen i 2021 - som vi satser blir et bedre år på alle måter.
Ønsker deg og dine en god, frisk og fredelig Jul.
Med vennlig hilsen
Marianne Haraldsen, direktør