ClarionCollectionUSD 157
Anmeldt 13. august 2021

Hotellet har en flott beliggenhet, og både rom, bad og fellesarealer er innbydende og flotte. Gode parkeringsmuligheter. Hyggelig betjening.

Det vi har å pirke på er logistikken rundt frokostserveringen. Vi sjekket inn sent på onsdag kveld, rundt midnatt, og da fikk vi tildelt frokostid torsdag 10.00 - 10.45, da både 08.00 og 09.00 var fullbooket. Dette tidspunktet var egentlig ikke et alternativ på en ukedag, men den hyggelige resepsjonisten sa de åpnet for det når andre tider var fullbooket. Vi kom ned 10.10 til en nesten tom frokostsal og gledet oss til en lang, god og stille frokost. Frokost er jo noe av det viktigste, og beste ved å bo på hotell for mange. 10.15 begynte betjeningen å rydde inn buffeten, og sa at om vi ville ha mer måtte vi skynde oss. Det ble en rask frokost på oss, da vi følte vi var til bry. Her har tydeligvis kommunikasjonen mellom resepsjon og kjøkken ikke vært tilstede.
I dag hadde vi frokost 09.00 og kom ned 09.05 til en helt full frokostsal, der noen gjester måtte sitte ute i resepsjon og fellesområder for å ha en stol å sitte på. Betjeningen sprang og gjorde sitt aller beste, men det gikk tomt for både det ene og det andre. Igjen ble det en rask frokost uten tid til å kose seg, da en føler at en må frigjøre bordet til andre som står å venter på ledig bord.

Vi har bodd på ganske mange hotell i ulike hotellkjeder i sommer og har full forståelse for koronatilpasninger og at alt ikke "er som før" Men logistikkutfordringer og kommunikasjonsvikt som her har vi ikke opplevd før. Og det er veldig synd, for forøvrig står hotellet absolutt til terningkast 6 Så jeg håper dere får løst dette på en god måte.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, K4733OMfranks
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Vi setter stor pris på at du gir oss denne tilbakemeldingen. Dine kommentarer hjelper oss å bli bedre, og vi vil ta dem til etterretning. Synd å lese at dere var uheldige med frokosten. Vi forsøker hver dag å justere åpningstider etter belegg - men ser også at det uansett kan bli utfordringer. Vi beklager dette og håper på mere normale tider snart.
Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Flott plassering midt i Lillehammer. Enkel og rask innsjekk og utsjekk. Hyggelige ansatte. Gode senger + bra rom og bad. Ok kvelds, meget bra frokost. Totalpakke hotell + parkering noe dyrt. Varmt på rommet, men ok mulighet for manuell utluftning.

Romtips: For rimeligste parkering må man være tidlig ute. Bra på smittevern, rent og ryddig hotell.
Takk, stigs152
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Vi setter stor pris på at du gir oss denne tilbakemeldingen. Godt å se at du syns det er hyggelig her hos oss.
Ønsker deg en strålende dag.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte gjennom Choice-appen. Jeg skrev at vi ønsket rom med balkong dersom det var mulig. I bookingen i appen kom det opp at vi hadde fått rom nr 314. Da vi ankom hotellet fikk vi vite at vi ikke hadde fått rom med balkong og at vi måtte bo i 5.etasje. Heisen går bare til 3.etasje. Vi fikk også vite at det var fullt ved frokosten og at eneste ledige tidspunkt var kl. 07.00. Vi kunne eventuelt få lov å spise kl 10.30 etter at frokosten var ferdig.
For denne herligheten måtte vi betale nesten 3000 kr. Det var ikke snakk om å redusere prisen siden vi hadde fått et dårligere tilbud enn det vi bestilte. Vi kommer nok ikke til å benytte dette hotellet igjen og heller ikke anbefale det til andre.

1  Takk, EvaB705
Kristin Angard Hoff, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Eva og tusen takk for din tilbakemelding! Det setter vi stor pris på at du har tatt deg tid til.
Vi beklager at vi ikke klarte å innfri ønsket om rom med veranda. Det er vei leie oss for. I disse gode sommerdagene skulle vi så gjerne hatt flere rom med veranda. Neste gang dere kommer skal vi gjøre vårt ytterste på at det blir innfridd.

I henhold til smittevernregler og anbefalt avstand gjør vi vårt beste i henhold til dette. Derfor deler vi opp i ulike frokosttider. Beklager at dette oppleves som lite fleksibelt.
Ønsker dere en riktig god sommer videre og håper å se dere hos oss snart igjen.
Med vennlig hilsen
Kristin A Hoff

Anmeldt 16. april 2021 via mobile enheter

Sjelden hoteller har mye sjel. Men dette er et av unntakene. Hotellet ble først bygget på 1800 tallet i massiv laft og senere utvidet helt nå til 2021.
Noe som gjør dette hotellet unikt er personalet dom definitivt har dette minst som sitt andre hjem - makan til hyggelig personale.
God frokost, aftensmat dom er inklusiv
I prisen og nybakte kaker fritt til alle hver dag kl 15-17.
Hotellet er totalrenovert og fremstår «hjemmekoselig». Hotellet er også sentralt plassert i Lillehammers hovedgate Storgata. + også for innendørs parkering.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Opsahl
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2021

Tusen Takk - for en flott start på uken, å lese dette! Det varmer at du gir oss en slik fin tilbakemelding. I tøffe tider er det godt å ha slike hyggelige gjester som deg på hotellet.
Velkommen tilbake når som helst.

Anmeldt 28. januar 2021

Vi var 3 par som overnattet her 1 døgn.Service i resepsjonen var god.God mat,både middagen og frokosten.Veldig bra rom. Koslig veranda på baksiden der øllet smakte godt etter flere timers bilkjøring.Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, kjelln2021
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2021

Ønsker deg en strålende dag.

Følg oss gjerne på instagram @clarioncollectionhammer