Booking.comUSD 175
TripadvisorUSD 174
FindHotel
Anmeldt 19. april 2022

Jeg har stoppet ved dette hotellet flere ganger. Det ligger i grei avstand fra Oslo på tur nordover og best av alt: De har lader til bilen min i bakgården. Skulle den være opptatt er det flere ladere i umiddelbar nærhet. Det gjør meg i stand til å starte dagen med fulladet batteri. Kombinert med utmerket frokost og hyggelig betjening gir det en utmerket start på dagen. Jeg kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, trondh205
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2022

Tusen Takk! Det varmer at du gir oss en slik fin tilbakemelding. Etter tøffe tider er det godt å ha slike hyggelige gjester som deg på hotellet.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake når som helst.

Anmeldt 2. april 2022

Jeg bor i Oslo og jobber på Lillehammer så Hammer er mitt tredje hjem. Når man må bo mye på samme hotell er det vanskelig å tenke seg at det kan bli særlig mye bedre enn på Hammer. Gode rom med bra standard, hotellet vedlikeholdes kontinuerlig, men først og fremst en superhyggelig stab som gjør at man alltid føler seg velkommen! De ytterst få gangene det skulle være en liten glipp blir det alltid løst raskt og med et smil! Kveldsmaten holder jevnt over god standard og det er veldig behagelig at den er inkludert i prisen. Go Hammer!

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, AreSyvertsen
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2022

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen hver gang du kommer - du gjør vår dag bedre også.

Anmeldt 10. mars 2022

Ingenting å utsette på hotellopplevelsen. Hyggelig personalet, god frokost, bra kveldsmat. Kaffe og te når du måtte ønske. Rommene er i tillegg veldig fine.
Kan oppleve noe bilstøy fra utsiden, men det er smak av behag.

Dato for oppholdet: mars 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Brandtastic305
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2022

Så utrolig hyggelig å få denne tilbakemeldingen. Det er jo dette det handler om: å få gjester til å trives og å reise videre med en god følelse etter et vellykket opphold.
takk for at du deler ditt inntrykk med andre på www.Tripadvisor.com og følg oss gjerne på instagram @clarioncollectionhammer - så får du kanskje lyst til å komme tilbake ?

Ønsker deg en strålende dag.

Anmeldt 4. mars 2022

Sett bort i fra at glassene på hotellrommet var skittene og brukt (sikkert av forrige gjest), så var starten på hotellopplevelsen litt ødelagt, men fikk hjelp av de i resepsjonen med nye glass, og da var alt ellers veldig bra! God frokost og kveldsmat som var inkludert i prisen!

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, bangjab
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2022

Det beklager vi selvfølgelig på det sterkeste, godt det ordnet seg raskt.
Vi håper å se deg igjen snart!
Jeg ønsker deg en riktig god dag.

Anmeldt 23. februar 2022 via mobile enheter

Skal du til Lillehammer - book deg inn på Hammer hotell. Her er det smil, super frokost, kveldsmat og beliggenhet midt i smørøyet i Lillehammer. 100 meter til den koselige gågaten. Uansett hva man spør om får man positive svar. Hyggelige salonggrupper hvor man kan samles. Alt vel.

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, tma838
Marianne Haraldsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Hammer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2022

Ønsker deg en strålende dag.