Vio.com
Algotels
ScandicHotels.comUSD 142
Anmeldt 16. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Anmeldt 15. oktober 2018

Jeg var i festkomite for 53 personer til slektrtreff. Vi ble servert bankettmeny 1. Glimrende. Vi fikk eget lokale, og servicen var god. Personale utviste stor fleksibilitet og service, dog noe uklarheter med bonger og individuell betaling etter måltidet. Noien av gjestene hadde forlatt sine stoler før betaling. Rom og frokost var meget bra.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, lub1957
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei , takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding på oppholdet.

Anmeldt 15. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Jeg hadde et flott opphold på hotellet. God service og fine lokaler. Fikk ikke testet spa-avdelingen, men andre gjester sa det var veldig bra. Eneste trekk: Et snev usentralt, men fortsatt sentrumsnært.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, stevewilltill
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Hei Steven, Takk for din gode tilbakemelding håper du får tid til prøve vår spa avdeling ved en senere anledning .

Anmeldt 27. september 2018

Hele storfamilien hadde en fantastisk opplevelse i vakkert høstvær for å feire gullbryllup til foreldrende våre. Fra første kontakt med hotellet for å bestille rom, planlegging av meny, booking av chambre separee - Park Salong - til ankomst og opphold, var dette FANTASTISK!!!
Vi var 13 stykker i alderen 3 måneder til 94 år og hotellet hadde tilbud og var tilrettelagt for alt og alle. God mat og FANTASTISK SERVICE! Lekkert nyoppusset SPA-anlegg og både utendørs og innendørs basseng hvor små og store kunne boltre seg. Gangavstand til nydelige Maihaugen med sine utstillinger og et yrende liv i Storgata lørdag formiddag.

TUSEN TAKK FOR AT DERE GJORDE DETTE TIL EN FANTASTIK HELG!!!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, torgeirsvinsaase
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei

Tusen takk for din fine tilbakemelding på deres besøk hos oss.
Vi er glade for at dere trivdes og håper at dere snart kommer tilbake