Destinia.com
Vio.comUSD 146
ScandicHotels.comUSD 147
Anmeldt 10. november 2018

Gammelt, nydelig hotell med en atmosfærer fra en annen tid. Mange ulike oppholdsrom. Peise stue, flygel og kvelds bar. Veldig god mat og hyggelig betjening. Glassveranda i form av dører og vinduer som gav hotellet denne nydelige atmosfærer fra en svunden tid.

Dato for oppholdet: november 2018
3  Takk, ViviM_12
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei , Tusen takk for din tilbakemelding, så hyggelig at du trivdes hos oss. Velkommen tilbake

Anmeldt 16. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Anmeldt 15. oktober 2018

Jeg var i festkomite for 53 personer til slektrtreff. Vi ble servert bankettmeny 1. Glimrende. Vi fikk eget lokale, og servicen var god. Personale utviste stor fleksibilitet og service, dog noe uklarheter med bonger og individuell betaling etter måltidet. Noien av gjestene hadde forlatt sine stoler før betaling. Rom og frokost var meget bra.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, lub1957
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei , takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding på oppholdet.

Anmeldt 15. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Jeg hadde et flott opphold på hotellet. God service og fine lokaler. Fikk ikke testet spa-avdelingen, men andre gjester sa det var veldig bra. Eneste trekk: Et snev usentralt, men fortsatt sentrumsnært.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, stevewilltill
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Hei Steven, Takk for din gode tilbakemelding håper du får tid til prøve vår spa avdeling ved en senere anledning .