Kent M
Jessheim, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 25. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
Ingeborg-Ha, Front Office ManagerScandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. nov. 2018
Hei , Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tibakemelding , det betyr mye for oss i vårt daglige arbeid.
kr 1 505
9.6 km fra Scandic Lillehammer Hotel
Treningssenter
Se flere hoteller i Lillehammer
Anmeldt 18. november 2018

Har vært på helgetur her, og synes det var et trivelig hotell.
Rommene var store og fine, et lite minus var badet som var av eldre årgang.
Frokosten var bra, det var nok å velge i.
Spiste middag i restauranten på fredag og maten var bra.

1  Takk, RuneNo
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei Så fint at du tok deg tid til å gi oss en tibakemelding, vivil dele den med vårt team.

Anmeldt 10. november 2018

Gammelt, nydelig hotell med en atmosfærer fra en annen tid. Mange ulike oppholdsrom. Peise stue, flygel og kvelds bar. Veldig god mat og hyggelig betjening. Glassveranda i form av dører og vinduer som gav hotellet denne nydelige atmosfærer fra en svunden tid.

3  Takk, ViviM_12
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei , Tusen takk for din tilbakemelding, så hyggelig at du trivdes hos oss. Velkommen tilbake

Anmeldt 16. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Anmeldt 15. oktober 2018

Jeg var i festkomite for 53 personer til slektrtreff. Vi ble servert bankettmeny 1. Glimrende. Vi fikk eget lokale, og servicen var god. Personale utviste stor fleksibilitet og service, dog noe uklarheter med bonger og individuell betaling etter måltidet. Noien av gjestene hadde forlatt sine stoler før betaling. Rom og frokost var meget bra.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, lub1957
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei , takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding på oppholdet.

Anmeldt 15. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels