3 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 244
Orbitz.comUSD 244
HurbUSD 283
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet tilbyr en rikholdig frokostbuffet. Superior-rom hadde ok størrelse. Deilig velværeavdeling med bl.a to utendørs badestamper. Serviceminded og veldig hyggelig betjening. Godt med gratis parkeringsplasser. Kort vei til Lillehammersentrum (ca 600 m) ogdå gåavstand til OL-anleggene og Maihaugen

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, AnneogMorten
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Hei ,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, Så hyggelig at dere trivdes hos oss.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 4. januar 2019

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019