Vio.comUSD 143
ZenHotels.comUSD 151
Anmeldt 6. januar 2019

Dette er et stort konferansehotell som ligger litt utenfor sentrum.
Innsjekk gikk i og for seg greit. Resepsjonisten gjorde jobben sin, men vi så ikke antydning til noe smil. Ingen hjertelighet, med andre ord.
Jeg hadde glemt å melde om sen ankomst og kom en time senere enn tidspunktet for å varsle. Dette var imidlertid ikke noe problem (det var få gjester på hotellet).
Vi fikk et flott og romslig hjørnerom med svært gode senger, bord med to gode stoler. Vinduer kunne åpnes, omgivelsene var rolige og dette ga en svært god sovekvalitet. Badet var helt ok.
Vi prøvde også svømmebassenget. Bassengområdet var ikke luksuriøst, men greit. Varm og innbydende badstue var et pluss, men vi innser at vi burde sjekket spa-anlegget. Kanskje skulle det vært bedre informasjon om dette i resepsjonen, ev. fra resepsjonisten.
Frokost var ikke overdådig, men helt all right.
Rommet virket Ikke helt nyoppusset, men absolutt velholdt. Vi, to par i 60 – 70-årene med to dobbeltrom, trivdes godt og kan godt tenke oss en gjenvisitt.
Hotellet har også en trivelig lobbybar og bartenderen var svært hyggelig. Restauranten var meget bra, med en overraskende og spennende meny (lager egen anmeldelse for denne). Hotellet anbefales for de som ikke har behov for å være i bysentrum.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Wiktor H
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Hei

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Den er viktig for oss i vårt videre arbeid.
Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet tilbyr en rikholdig frokostbuffet. Superior-rom hadde ok størrelse. Deilig velværeavdeling med bl.a to utendørs badestamper. Serviceminded og veldig hyggelig betjening. Godt med gratis parkeringsplasser. Kort vei til Lillehammersentrum (ca 600 m) ogdå gåavstand til OL-anleggene og Maihaugen

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, AnneogMorten

Hei ,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, Så hyggelig at dere trivdes hos oss.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 4. januar 2019

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2019

Anmeldt 31. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ingeborg-Ha, Front Office Manager på Scandic Lillehammer Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Anmeldt 31. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels