3 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 159
eDreamsUSD 159
HurbUSD 184
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ett meget stort,majestetisk og flott hotell.Fasiliteter som innendørs basseng og oppvarmet basseng utendørs, to varmekulper utendørs for de over 18. Egen spa-avdeling til overkommelige priser, prøvde ikke spa selv men ved en senere anledning kunne jeg gjerne ha tenkt meg det. Hotellet hadde ein stor og flottt hage, der var d muligheter for å spille frisbee golf, minigolf og badminton blant annet. Rommene var rene og innbydende ett flott bad med mye hylleplass og hårføner det var badekar/ dusjvegg, god plass for oppbevaring samt ett lite kjøleskap på rommet Eneste som trakk litt ned er litt synlig slitasje på tak utendørs og tepper/ vegg til vegg tepper og noe vanskelig å finne frem til rett rom da det er litt stort og uoversiktlig, forutenom det synes jeg det var ett supert hotell med god atmosfære og trivelig personale. Frokosten var upåklagelig tross disse koronatider var det godt utvalg for store og små. Dessuten var prisen grei vi betalte 1000 kr natten for 3 pers med parkering og frokost. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Gry1974
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Kom til et flott hotell, alt var greit og reint. Fornøyd med rom og innsjekking
Rommet var forhåndsbetalt for to netter via booking noe som ble bekreftet ved innsjekk. Nøt en øl i baren og slappet av, før vi bestemte oss for middag på hotellet. Pussig opplegg, her skulle vi bestille og betale hos allerede travle bartendere... Og de flinke kelnere ble redusert til travle leverandører... Maten kom, pent og som bestillt. Etter å ha slitt kniven gjennom entrikoten og jobba hardt for å tygge den seige biten, begynte jakten for å få kontakt med en kelner... Etter de alle var i restauranten og ved to bord bortom både to og flere ganger, såg jeg meg nødt til å reise meg og oppsøke kelneren på vei fra kjøkkenet. Han ordnet opp, og etter litt venting kom maten og smakte som den skulle gjøre. Sjokk neste morgen ved frokostserveringen, kaos og kø er eneste beskrivelsen som passer i den maurtua som var i matsalen. Fantastisk betjening som jobba og sto på med en stor porsjon tålmodighet. Neste dag ved utsjekk, spurte vi etter regningen etter middagen. Ingen i resepsjonen kunne finne den, alt er betalt fikk vi klar beskjed om. Smilte og tenkte at jo, her er de profesjonelle og slettet middagen siden jeg måtte klage.... Kjørte fornøyd derfra. MEN når kortet mitt ble avvist tre timer senere og jeg sjekket mobilbanken, hadde hotellet trukket meg for middag og to netter opphold!! Etter en fortvilet telefon, beklaget de feilen og lovet å ordne opp, noe jeg venter på. Lurer på om de i det hele tatt har lov til å belaste meg for en barregning/middagsregning uten jeg faktisk godkjenner den. Skuffende rot!

1  Takk, Mumiemamma
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Her har vi overnattet flere ganger, og stedet er helt greit. I år fikk vi et stort dobbeltrom. Badet var også stort, men plasseringen av toalett og servantmøbel i forhold til hverandre var veldig merkelig (se bilder). Du satt nesten i baderomsmøbelet og det ble trangt. Under frokosten var det veldig mange og her var det helt umulig å følge dagens smittevern tiltak. Det var en meget dårlig løsning. I tillegg virket det underbemannet. Vi kommer nok tilbake igjen til neste år, selv om opplevelsen ikke var helt topp denne gangen.

Takk, sportym612
Anmeldt 7. juli 2020

Vi var 5 personer som hadde ei fin helg på hotelet,triveleg betjening over alt spes. i baren.fint uteområdet med mulighet for div.ativiteter for store og små. basenget var i kaldeste laget men ein frisk start på dagen. vi kommer gjerne tilbake

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 378odd
Anmeldt 6. juli 2020