6 personer ser på dette hotellet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Stresset personale når vi ankom 14.30, mange som ventet på å sjekke inn. Vi gikk ut, pluss for å få låne minigolfutstyr gratis. Fult av gamle øl og vinglass mange steder ute, overfylte askebeger det det rant på utsiden,lite tiltalende.
Dette var det fremdeles ikke gjort noe med klokken 20.00 på kvelden. Fine rom og god service etterhvert. Rett og slett alt for få ansatte på jobb.

Takk, N2685MKanital
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Frokosten er et totalt kaos, smittevern reglene blir ikke overholdt og det virket under frokosten at de ansatte hadde mistet totalt kontrollen, ingen bor og ble ryddet eller vasket og veldig lite ble gjort for å overholde smittervern.

Takk, sebastian_weinholdt
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Ett meget stort,majestetisk og flott hotell.Fasiliteter som innendørs basseng og oppvarmet basseng utendørs, to varmekulper utendørs for de over 18. Egen spa-avdeling til overkommelige priser, prøvde ikke spa selv men ved en senere anledning kunne jeg gjerne ha tenkt meg det. Hotellet hadde ein stor og flottt hage, der var d muligheter for å spille frisbee golf, minigolf og badminton blant annet. Rommene var rene og innbydende ett flott bad med mye hylleplass og hårføner det var badekar/ dusjvegg, god plass for oppbevaring samt ett lite kjøleskap på rommet Eneste som trakk litt ned er litt synlig slitasje på tak utendørs og tepper/ vegg til vegg tepper og noe vanskelig å finne frem til rett rom da det er litt stort og uoversiktlig, forutenom det synes jeg det var ett supert hotell med god atmosfære og trivelig personale. Frokosten var upåklagelig tross disse koronatider var det godt utvalg for store og små. Dessuten var prisen grei vi betalte 1000 kr natten for 3 pers med parkering og frokost. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Gry1974