Priceline
Vio.comUSD 157
Agoda.comUSD 162
201206 av 1 141 anmeldelser
Anmeldt 16. juli 2020

Ikke rent hotellrom , slitent hotell, stengte badstuer og innendørsbasseng, ikke et rent bord til frokost. Vi gledet oss til spa og avslapning men ble svart skuffet av hotellet og fasiliteter på den prisen vi betalte som var veldig dyrt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, mnordb377102
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Stresset personale når vi ankom 14.30, mange som ventet på å sjekke inn. Vi gikk ut, pluss for å få låne minigolfutstyr gratis. Fult av gamle øl og vinglass mange steder ute, overfylte askebeger det det rant på utsiden,lite tiltalende.
Dette var det fremdeles ikke gjort noe med klokken 20.00 på kvelden. Fine rom og god service etterhvert. Rett og slett alt for få ansatte på jobb.

Takk, N2685MKanital
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Frokosten er et totalt kaos, smittevern reglene blir ikke overholdt og det virket under frokosten at de ansatte hadde mistet totalt kontrollen, ingen bor og ble ryddet eller vasket og veldig lite ble gjort for å overholde smittervern.

Takk, sebastian_weinholdt