FindHotel
Orbitz.com
ScandicHotels.com
190195 av 1 130 anmeldelser
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig service, slitt rom, støvete på rommet, manglet pute og fikk beskjed om at det ikke var flere igjen på hotellet(!!!) de klarte heldigvis å hoste opp en pute til slutt. Sånn skal det overhode ikke vere!!

Takk, V2215RU
Anmeldt 16. juli 2020

Ikke rent hotellrom , slitent hotell, stengte badstuer og innendørsbasseng, ikke et rent bord til frokost. Vi gledet oss til spa og avslapning men ble svart skuffet av hotellet og fasiliteter på den prisen vi betalte som var veldig dyrt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, mnordb377102
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Stresset personale når vi ankom 14.30, mange som ventet på å sjekke inn. Vi gikk ut, pluss for å få låne minigolfutstyr gratis. Fult av gamle øl og vinglass mange steder ute, overfylte askebeger det det rant på utsiden,lite tiltalende.
Dette var det fremdeles ikke gjort noe med klokken 20.00 på kvelden. Fine rom og god service etterhvert. Rett og slett alt for få ansatte på jobb.

Takk, N2685MKanital