Travelocity
Orbitz.com
HurbUSD 184
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

I disse corona tider burde ikke hoteller fått fullbooket seg, iallefall ikke dette. Bar tydelig preg av for lite ansatte i alle avdelinger med tanke på hvor mange mennesker det var. Dårlig informasjon og kommunikasjon. Måtte vente to timer over kl 15 på rom og fikk tilslutt ett rom som hadde vert klart hele tiden bare at den som skulle ha det ikke hadde sjekket inn enda. Dem som er der først bør få rom, var samme romtype som vi opprinnelig hadde bestilt også. Kom allerede 14 og spurte etter innsjekk, fikk beskjed om å komme igjen 15. Allerede her kunne vi fått info om at det kunne drøye så vi kunne brukt tiden på noe annet enn venting i hotelllobbby. Fikk ikkje sjekket inn og måtte gå bort å spørre i resepsjonen dann og vann om rommet var klart, da måtte en også stå nye 20 min i kø. Når vi først sjekket inn fikk vi ingen info om frokost, basseng og andre fasiliteter og innebassenget var tydeligvis stengt. Dårlig frokost og altfor mange folk på en gang. Burde hatt frokostservering over flere timer. Alt i alt en dårlig opplevelse, reiser ikke tilbake hit med det første.

Takk, T257
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig service, slitt rom, støvete på rommet, manglet pute og fikk beskjed om at det ikke var flere igjen på hotellet(!!!) de klarte heldigvis å hoste opp en pute til slutt. Sånn skal det overhode ikke vere!!

Takk, V2215RU
Anmeldt 16. juli 2020

Ikke rent hotellrom , slitent hotell, stengte badstuer og innendørsbasseng, ikke et rent bord til frokost. Vi gledet oss til spa og avslapning men ble svart skuffet av hotellet og fasiliteter på den prisen vi betalte som var veldig dyrt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, mnordb377102
Anmeldt 13. juli 2020