3 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.comUSD 156
Orbitz.comUSD 153
194199 av 1 141 anmeldelser
Anmeldt 24. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 22. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er av klassisk og eldre modell, men rommene er oppusset til moderne, fine og koselige rom.

Hotellet er helt topp på sommerdager, utendørs balkong hvor man kan spise middagen eller ta en drink, utendørs badebasseng, minigolf og en flott hage. Der er også spaanlegg med innendørs basseng og utendørs jaccuzzier.

Frokosten og middagen i restauranten var kjempebra, men på frokosten kunne de gjerne hatt litt bedre barnevennlig utvalg.

Servicen var også bra :) Hit kommer vi garantert tilbake :)

1  Takk, Norskfamilie
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet fortjener svært få stjerner dessverre. Ikke mulig å finne parkering ved ankomst. Dårlige rutiner vedr. Covid 19. Full matsal uten kontroll av avstander eller antall personer. Betjeningen virker lite motivert og fremstår som overarbeidet. Det som trekker opp er at rommet og hotellet er vedlikeholdt og rent.

Takk, 186geirb
Anmeldt 18. juli 2020

Vårt opphold i to dager ble ikke slik vi forventet, og reklamen på deres hjemmesider stemte lite med virkeligheten. Dårlig renhold av rom med bl.annet manglende såpe i dispensere på badet. Vi fikk ikke plass i frokostsalen pga for mye folk, og liten kapasitet til å rydde bord. Dette innebar at vi spiste frokost på rommet begge dagene. Den såkalte menyen til middag var dårlig, og det samme gjaldt barnemeny. Maten var altfor dyr i forhold til hva vi fikk.
Med tanke på at det fortsatt er en Korona-situasjon, burde ikke hotellet vært fullbooket. Fullstendig kaos både ved inn- og utsjekk. Beklager Scandic, men det blir lenge til vi kommer tilbake, om vi i det hele tatt kommer til å gjøre det igjen.

Takk, torillt150