4 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 171
Agoda.comUSD 172
HurbUSD 198
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste entrcote m tilbehør og det var utrolig dårlig mat , kjøttet var så seigt, det gikk ikke an å verken skjære det eller spise det . Vi prøvde å få kontakt med serveringspersonalet men de sprang så fort forbi at vi fikk ikke kontakt . Det er synd at et så flott hotell har så dårlige kokker . Jeg sa fra i resepsjonen og de skulle si ifra , det hjelper jo dårlig når man er like sulten når man går der ifra

Takk, Lindajorunn
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Scandic Lillehammer hotell er stort. Veldig stort. Det var dessuten fullbooket. Med mye folk som reiser for tiden var jeg noe skeptisk. Men skepsisen ble gjort til skamme. Fem resepsjonister møtte oss til en særdeles hurtig innsjekking. De tok unna køen i imponerende tempo. Rommet var helt gull. Et stort Superior family plus-rom. Barna koste seg i bassenget både inne og ute. Det sto at det skulle være maks 6 personer i bassenget, men dette ble ikke overholdt. Jeg mener det var i overkant ivrig mht smittevernsregler. Men folk holdt grei avstand likevel og koste seg. Frokosten var god, kanskje ikke bugnende, men likevel helt fin. Frokostområdet er enormt og det er plass til alle. Det var mange biler parkert og gresset måtte tas i bruk. Det er mange parkeringsplasser, men når det ikke er noen turistbusser ennå (kun privatbiler), blir det bare slik. Et tipp topp opphold på Lillehammer.

Takk, AndreasLeenderts
Anmeldt 24. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 22. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er av klassisk og eldre modell, men rommene er oppusset til moderne, fine og koselige rom.

Hotellet er helt topp på sommerdager, utendørs balkong hvor man kan spise middagen eller ta en drink, utendørs badebasseng, minigolf og en flott hage. Der er også spaanlegg med innendørs basseng og utendørs jaccuzzier.

Frokosten og middagen i restauranten var kjempebra, men på frokosten kunne de gjerne hatt litt bedre barnevennlig utvalg.

Servicen var også bra :) Hit kommer vi garantert tilbake :)

1  Takk, Norskfamilie