3 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 172
Trip.comUSD 183
Orbitz.comUSD 171
Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 27. juli 2020

Fraråder noen å bo der i fellesferien. Fullbooket hotell med null kontroll på koronareglene. Maten i restauranten var elendig. Et slitent rom med iskaldt bad og kjølig temperatur i rommet også.
Styr unna.....

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Sven Egil F
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på reise og lå på forskjellige hoteller fra sør til nord og tilbake. Alle med forskjellig pris. Dette var det dårligste og dyreste alternativet. Helt fult hotell og ingen restriksjoner for corona. Eneste var info om 10 personer i Polen ute, inne og sprit. Sammenligning med de andre hotellene så var dette ingen hyggelig opplevelse. Jeg rekommanderer ingen hit.

Takk, Slottet
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste entrcote m tilbehør og det var utrolig dårlig mat , kjøttet var så seigt, det gikk ikke an å verken skjære det eller spise det . Vi prøvde å få kontakt med serveringspersonalet men de sprang så fort forbi at vi fikk ikke kontakt . Det er synd at et så flott hotell har så dårlige kokker . Jeg sa fra i resepsjonen og de skulle si ifra , det hjelper jo dårlig når man er like sulten når man går der ifra

Takk, Lindajorunn
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Scandic Lillehammer hotell er stort. Veldig stort. Det var dessuten fullbooket. Med mye folk som reiser for tiden var jeg noe skeptisk. Men skepsisen ble gjort til skamme. Fem resepsjonister møtte oss til en særdeles hurtig innsjekking. De tok unna køen i imponerende tempo. Rommet var helt gull. Et stort Superior family plus-rom. Barna koste seg i bassenget både inne og ute. Det sto at det skulle være maks 6 personer i bassenget, men dette ble ikke overholdt. Jeg mener det var i overkant ivrig mht smittevernsregler. Men folk holdt grei avstand likevel og koste seg. Frokosten var god, kanskje ikke bugnende, men likevel helt fin. Frokostområdet er enormt og det er plass til alle. Det var mange biler parkert og gresset måtte tas i bruk. Det er mange parkeringsplasser, men når det ikke er noen turistbusser ennå (kun privatbiler), blir det bare slik. Et tipp topp opphold på Lillehammer.

Takk, AndreasLeenderts