Expedia.comUSD 143
193198 av 1 153 anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 28. juli 2020

Flott hotell, god frokost. God service. Mye å aktivisere seg med på hotellet. Fint med basseng både inne og ute, men altfor små garderober. Gode senger. Brannalarmen gikk tidlig en morgen. Her savnes det informasjon til gjestene. Ellers et hyggelig opphold på et fint hotell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 2020Norgesferie
Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 27. juli 2020

Fraråder noen å bo der i fellesferien. Fullbooket hotell med null kontroll på koronareglene. Maten i restauranten var elendig. Et slitent rom med iskaldt bad og kjølig temperatur i rommet også.
Styr unna.....

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Sven Egil F
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på reise og lå på forskjellige hoteller fra sør til nord og tilbake. Alle med forskjellig pris. Dette var det dårligste og dyreste alternativet. Helt fult hotell og ingen restriksjoner for corona. Eneste var info om 10 personer i Polen ute, inne og sprit. Sammenligning med de andre hotellene så var dette ingen hyggelig opplevelse. Jeg rekommanderer ingen hit.

Takk, Slottet