Priceline
FindHotelUSD 165
HurbUSD 183
Anmeldt 31. juli 2020

Absolut dårlig hotellopplevelse vi hadde gjennom årene både i Norge og utlandet. Hotellet er meget sliten, ingrnting som fungerer på rommet. Vannet fra dusj står på gulvet pga dårlig og uprofilert utløp. Ingenting å gjøre med barn bortsett fra knusset ping-pong som står på tre bein og basseng som husker godt gamledager. Utrolig bråklig om dagen og natten. Styr unna!

Takk, 1979MaciejF
Anmeldt 29. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 28. juli 2020

Flott hotell, god frokost. God service. Mye å aktivisere seg med på hotellet. Fint med basseng både inne og ute, men altfor små garderober. Gode senger. Brannalarmen gikk tidlig en morgen. Her savnes det informasjon til gjestene. Ellers et hyggelig opphold på et fint hotell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 2020Norgesferie
Anmeldt 27. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 27. juli 2020

Fraråder noen å bo der i fellesferien. Fullbooket hotell med null kontroll på koronareglene. Maten i restauranten var elendig. Et slitent rom med iskaldt bad og kjølig temperatur i rommet også.
Styr unna.....

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels