Priceline
Booking.comUSD 177
FindHotelUSD 196
eDreamsUSD 177
Anmeldt 3. august 2020

Positivt: Grei pris. Gratis parkering, bra wifi og en meget rikholdig frokost. Negativt: Kun bestilling i baren av mat på kveldstid. Stå i kø for å bestille middag er for dårlig, i tillegg til liten meny. Selv et standard rom burde ha vannkoker.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Karl B
Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 2. august 2020

Dette er hotellet for oss som ønsker og slippe og bekymre oss for at barn «forstyrrer» andre hotellgjester. Her er barna velkommen. Hyggelige og hjelpsomme ansatte, og et stort bonus med basseng ute og inne.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, tinewoldmo72
Anmeldt 1. august 2020

Det var ikke godt vasket på rommet, på tross av coronatiden som rammer oss. Fettflekker og fingermerker på flere kontaktflater, dør, håndtak og bad. Jeg vasket over med spritservietter selv.
Ikke mulig å sette opp vindu til lufting uten å åpne balkongdør. Dette føltes ikke trygt med en ettåring på rommet. Den franske balkongen hadde sprekker nede som ettåringen satte fast bena i, utenfor balkongdøren.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, KriJens
Anmeldt 1. august 2020

Vi var der én natt, var svært fornøyd med rommet, lyst og stort. Fine omgivelser, med hagen/parken bak. Møtte bare hyggelig betjening. -Det var nå åpent for buffet til frokost, jeg valgte likevel å få frokosten pakket i pose,(pga koronaen), helt greitt.

Romtips: Bodde i 4.etasje, ikke utsikt, lett å komme til resepsjonen.
Takk, Sommerturist