Priceline
ScandicHotels.comUSD 204
eDreamsUSD 204
Anmeldt 3. august 2020

Fint hotell. Fikk litt kjipt rom i 1. Etg med utsikt rett ut på parkeringsplass. Bassenget ute var greit. Men litt spesielt at området ikke var ryddet da vi gikk ut for å bade ved 10:30-tiden. Det sto glass med alkoholrester fra kvelden før og glassflasker på gulv og på bordene. Våte håndklær lå flere steder. Ikke så innbydende for barn og voksne å komme til etter frokost. Virket som om det var litt for travelt for personale. Ikke noe særlig ekstraservice i noen ledd.

Takk, Reisehansen
Anmeldt 3. august 2020

Positivt: Grei pris. Gratis parkering, bra wifi og en meget rikholdig frokost. Negativt: Kun bestilling i baren av mat på kveldstid. Stå i kø for å bestille middag er for dårlig, i tillegg til liten meny. Selv et standard rom burde ha vannkoker.

Takk, Karl B

Anmeldt 2. august 2020

Dette er hotellet for oss som ønsker og slippe og bekymre oss for at barn «forstyrrer» andre hotellgjester. Her er barna velkommen. Hyggelige og hjelpsomme ansatte, og et stort bonus med basseng ute og inne.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, tinewoldmo72
Anmeldt 1. august 2020

Det var ikke godt vasket på rommet, på tross av coronatiden som rammer oss. Fettflekker og fingermerker på flere kontaktflater, dør, håndtak og bad. Jeg vasket over med spritservietter selv.
Ikke mulig å sette opp vindu til lufting uten å åpne balkongdør. Dette føltes ikke trygt med en ettåring på rommet. Den franske balkongen hadde sprekker nede som ettåringen satte fast bena i, utenfor balkongdøren.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, KriJens