ScandicHotels.comUSD 179
eDreamsUSD 179
HurbUSD 199
Anmeldt 12. august 2020

Anmeldt 10. august 2020

Ikke en topp opplevelse. Prisen grei, men kvaliteten er ikke allverden.

Gamle vinkartonger på utsiden av romvinduet.
Mangler maling og er slitt, både utvendig og innvendig.
Hår møtt resepsjoner som har mer vennlig personell enn her.

Turistfelle???

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Q9935OEjanl
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Førsteinntrykket var bra, stort og pent hotell. Fullt og vanskelig å parkere. Ok innsjekk, var både i dialog med en hyggelig mann og en mindre hyggelig dame. Ingen info verken før eller ved innsjekk om at lekerom, treningsrom og a la carte restaurant var stengt. Forståelig, men hadde ønsket informasjon. Game Room var en vits; et bordtennisbord med kun en recket og ingen ball, og et slitent fotballspillbord i tillegg til noen stoler og bord. Rommet var helt greit, 6.etasje og fin utsikt mot utebasseng. Scandic hadde satt opp info på garderobedør med restriksjoner om max antall badende både i ute- og innebasseng. Dette ble dessverre ikke overholdt av gjestene. Middag måtte bestilles i baren, helt ok, men det ble lang kø og vanskelig å holde avstand. Ingen køordning fra hotellets side. Det verste var likevel frokosten, som for øvrig var veldig god, det det hersket full kaos. Et par skiltet med grå skrift på hvitt ark viste hvilken vei man skulle bevege seg rundt buffeten, men uten veiledning fra personalet overholdt så godt som ingen gjester dette. Veldig irriterende for de som prøvde å holde avstand til andre gjester. Da vi tok opp dette med ansatte fikk vi beskjed om at de ikke hadde kapasitet til å følge opp smittevernsregler. Scandic må sørge for godt synlig skilting og for å gi gjester bedre informasjon og veiledning!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, O5691VXmarier
Anmeldt 3. august 2020

Fint hotell. Fikk litt kjipt rom i 1. Etg med utsikt rett ut på parkeringsplass. Bassenget ute var greit. Men litt spesielt at området ikke var ryddet da vi gikk ut for å bade ved 10:30-tiden. Det sto glass med alkoholrester fra kvelden før og glassflasker på gulv og på bordene. Våte håndklær lå flere steder. Ikke så innbydende for barn og voksne å komme til etter frokost. Virket som om det var litt for travelt for personale. Ikke noe særlig ekstraservice i noen ledd.

Takk, Reisehansen
Anmeldt 3. august 2020

Positivt: Grei pris. Gratis parkering, bra wifi og en meget rikholdig frokost. Negativt: Kun bestilling i baren av mat på kveldstid. Stå i kø for å bestille middag er for dårlig, i tillegg til liten meny. Selv et standard rom burde ha vannkoker.

Takk, Karl B