ScandicHotels.com
Booking.comUSD 180
eDreamsUSD 180
Anmeldt 15. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vi reiste med barna våre på 11 og 13 år og de syntes det var fantastisk med svømmebasseng! Stort pluss for gratis parkering. Rommet er greit, men det blir veldig trangt når køyesengen blir slått ned. Veldig greit for barna å slippe å sove på sovesofa, som ofte er harde. God frokost, men synes kanskje "matbordene" står litt for tett med tanke på covid-19,det er litt vanskelig å holde den rette avstanden til andre da.

1  Takk, camilla k
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet for ei natt i forbindelse med ferie i Norge. Ankom ettermiddagen til fri parkeringsplass. Det var stille og god seng. Utsikt mot hagen. Teppene i gangene var slitne og trenger ordentlig renhold. Gode corona-tiltak likevel, men noen andre reisende virket litt likegyldige med avstand. Dumt.

Fin plassering slik at man lett kunne spasere til sentrum.

1  Takk, 540yvonne
Anmeldt 12. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 10. august 2020

Ikke en topp opplevelse. Prisen grei, men kvaliteten er ikke allverden.

Gamle vinkartonger på utsiden av romvinduet.
Mangler maling og er slitt, både utvendig og innvendig.
Hår møtt resepsjoner som har mer vennlig personell enn her.

Turistfelle???

Takk, Q9935OEjanl